Skyline_401 Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ingenting som slår en golf2 2,9liter VR6!! :) det er rått!! mye råere enn en golf 3 vr6 enig der..:) også cleen, med Breeeie felgeraneglsmili :D :win :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Greia er at grinebiterne på biltilsynet (Statens Vegvesen) Quote biltilsynet.no : "Om Biltilsynet 1 - Biltilsynet ønsker klare og utvetydige lover/forskrifter for veitrafikk, kjøretøy, avgifter og gebyrer. 2 - Biltilsynet utfører veitrafikk- og kjøretøytekniske konsulettjenester. 3 - Biltilsynssjefen ønsker innspill fra Dere om uklare/manglende regler og eventuell variabel regeltolkning. 4 - Biltilsynet må ikke forveksles med Statens Vegvesen. " Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hva er forskjellen da? :P iom alle tror det? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg vet, alle bruker begrepene om hverandre. Det er vel sikkert noe form for samarbeid vil jeg tro, ettersom det er så mye brukt om hverandre.. Men Statens Vegvesen er jo stedet du drar for å ta lappen, Biltilsynet er stedet du må dra for å få godkjent en effektøkning for eksempel ? Sånn jeg har forstått det iallefall.. De gjør jo selvfølgelig mye annet også.. Senest i dag under langkjøringa brukte en av kjørelærerne på kjøreskolen min disse begrepa om hverandre, så det er nok sant som du sier Reset, de fleste tror nok det er det samme :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det finnes ikke noe som heter Biltilsynet mer (mener jeg). Den siden du linket til er driftet av en privatperson. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg vet, alle bruker begrepene om hverandre. Det er vel sikkert noe form for samarbeid vil jeg tro, ettersom det er så mye brukt om hverandre.. Men Statens Vegvesen er jo stedet du drar for å ta lappen, Biltilsynet er stedet du må dra for å få godkjent en effektøkning for eksempel ? Sånn jeg har forstått det iallefall.. De gjør jo selvfølgelig mye annet også.. Biltilsynet endret navn til Statens Vegvesen for en god del år siden. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 :hammer Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg