Pettersen_Racing Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Heisann! Jeg skal bytte motor, fra 88mod B230f motor til en 96mod B230ft motor. Da lurer jeg på om jeg trenger å bytte over hele ledningsnettet? fra hjernene og ut?, hele nettet med tenning og speedometer og alt det der også? eller om jeg rett og slett bare kan bruke det gamle som sitter i etter f motoren? Noen som har ertfaring eller vet om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Din 88 modell har sikkert lh2,2 og ft motorn har lh 2,4. altså du må bytte allt som har med innsprøytninga å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Bruk søkefunksjonen så vil du få svar på dine spørsmål ganske kjapt... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettersen_Racing Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 oki :) fant noen tråder.. skal bytte ledningsnett, pga jeg har LH 2,2 fra før og må ha 2,4... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg