OLW Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Noen som vet ca pris på displacer ? eller har en . vuderte og sende mail t volksport men får vel ikke svar ?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Noen som vet ca pris på displacer ? eller har en .vuderte og sende mail t volksport men får vel ikke svar ?. Fikk svar 10min etter at jeg sendte mail til de om overhaling jeg..og svar på den neste jeg sendte ganske kvikt og! Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvorfor skal du ha det? er din ødelagt? Da er i 99% av tilfellene selve huset ødelagt også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er nok ikke så lett , vasket laderen med en såpe som magnesiumen ikke likte så godt (flaut) men sånn e det . litt av paknings kantene er eiret vekk ett område på ca 1-2 cm e vekk kan jo legge inn bilde så kan du se om den kan brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg