Gå til innhold

Er det likt, b23 / b230 Et

Ranger emnet


Per-Henrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bare rasa inn på jensen & scheele og spurte pent om et koblingsskjema til B230FT og det ordna han glatt. Snakk med Espen eller Jon-Kanon. Bæsj har vel ikke det skjemaet, siden ledningsnettet er ekte svenskt mygel... Bajs leverer bare komponentene. Døm har lov til å gi ut skjemaer, døm har ikke monopol på originalverktøy og håndbøker lengre. Jeg kjøpte jo verktøy for å klemme ned ventilløfterne og tang til å plukke ut shimsa med der jeg, volvo original...

 

 

sikker på at du ikke er brun på tunga?? :)

 

hehehe

 

 

får høre med dem til tirsdag. det jeg er ute etter er antall volt ut fra motronic boksen til de forsjellige følerene

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hverken brun på tunga, stanga eller noe sånt.. Fikk i spermsmak i kjeften av det heller. Har aldri vært noe problem å få ut noe sånt når jeg har spurt.. Jeg var til-og-med 2 ganger der ute etter koblingsskjema, for første gangen ble kopien ufullstendig.

På koblingsskjemaet finner du nok ingen verdier for sånt, da må du ha tak i verkstedbok for møkktronic sprutet, er nok ikke umulig å få tak i den heller gjennom volvo, siden monopolet på skrotet dømmes er borte.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verkstedhåndbok ja!! D skulle jeg likt å hatt! Hvis noen skal kopiere/eller har fått tak i en slik, så kan dem være så snill og kopiere det som har med tomgangsreulator-kretsen å gjøre?... -hvor mange volt tomgangsventilen skal ha, samt mellom ledningene på tomgangsboksen...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå som det er gjort klart at det er k-jet på 23e og 21et og motronic på nyere et, så har jeg et spørsmål:

Hvis jeg kjøper en bil med b23e (k-jet) i, som går helt fint med det sprutet. Går det da å kaste inn b23et blokk/topp/genrør/turbo og slikt og bruke sprutet fra e-motoren? Med større dyser hvis det trengs da.. For i b21et bruker de jo k-jet?

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår