bjornar600 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjørte i firmabilen på vei til drammen sånn i 12 tiden idag. Og da lå vi bak en Tahoe ganske lenge uten og tenke noe mer over det. Så da, kommer det en SL 55 AMG sak hvis jeg ikke tar veldig feil, kjører sikk-sakk mellom bilene bak og skikkelig villmann.. Såda, skal han kjøre forbi tahoen, ser at tahoen har 20" bling bling. Så tøff som han var begynte AMGén å tråkke på gassen igjen. Men da tråkka tahoen på gassen også, og vi hørte bare et BRØL og hælvete under panseret, samt. sidepipes eksosen som stakk ut på sida bak. Tahoen forsvant på noen få sekunder og AMG´en tok det rolig etter det. Noen andre som så den bilen? Må ha hatt godt over 200km/t når han dro av gårde der. Trodde faen meg vi kom til å kjøre av veien av latter ass. Tror jeg har sett på Tahoeén før, hvis det er den så ligger det er kompressor under panseret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Heftig :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 spørs om han ikke burde investert i SL 65 AMG han som kjørte Merca da :P Da tenker jeg Tahoen hadde blitt bra parkert :o) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 spørs om han ikke burde investert i SL 65 AMG han som kjørte Merca da :P Da tenker jeg Tahoen hadde blitt bra parkert :o) Det tror jeg faktisk ikke! Var den værste ulven i fårklær jeg noen gang har sett, sparka no helt jævli fra når han tråkka på gassen. Var snakk om sekunder før han var ute av synet.. Sinnsykt fet lyd til å være en stor amerikaner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det tror jeg faktisk ikke! Var den værste ulven i fårklær jeg noen gang har sett, sparka no helt jævli fra når han tråkka på gassen. Var snakk om sekunder før han var ute av synet.. Sinnsykt fet lyd til å være en stor amerikaner! det trukke jeg heller, fadern har en 03mod tahoe med 300hk å den sparker, holder følge med 400cdi 272hk, har testa! Å du får kompressor til den å da får du 500hk, den sparker vilt Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 SL55AMG sparker ikke så mye dårligere enn 65èn... Rå biler begge deler. Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 @Chris-84: noen harde facts bare her :) SL 55 AMG: motor : 5,5 liters (obviously) kompressormata motor på 476HK og 700 Newtonmeter dreiemoment. 0-100 går unna på 4,6sekunder og toppfarta er begrensa til 250km\t eller 155mph om du vil, som vanlig. SL 65 AMG Motor: 6,5 liters V12'er med Biturbo som yter 612HK ved 5500 rpm og har et dreiemoment på ENORME 1000Nm (og det er begrensa til 1000!) fra 2000-4000 rpm ! 0-100 går unna på 4,1 sekund (selvfølgelig litt "tregt" om man kan si det i forhold til motorstørrelse osv, men det blir jo bare hjulspinn med 1000nm i dreiemoment) og toppfarta er selvfølgelig 250km\t. de 300 newtonmeterne ekstra skulle nok hjulpet bra på når du kappkjørte mot en SL 55 AMG. Når det er sagt, tror jeg NEPPE tahoe'n hadde tatt SL 65'en. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Back to topic please? Noen som har noen specs på denne syke tahoe'n? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg trur ikke tahoen hadde tatt 65 amg, men han hadde ikke vært langt bak, med hvis han hadde hatt kompressor! For da er han oppi 500hk! men 65amg hadde jo tatt tahoen, men ikke mye trur jeg Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Back to topic please? Noen som har noen specs på denne syke tahoe'n? enten så er det kompressor eller så er det turbo på den! Trur mest det er kompressor! Bergheim selger å monterer sånne komper! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloGTS Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er mer populært med kompressorer på amerikanske biler enn turbo, så jeg ville tippe at Tahoen hadde kompressor i det tilfellet... Spørs hvor lenge Tahoen hadde holdt SLen bak seg med den fine aerodynamikken... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe, Ghostrider, e bare ett ord å si, det e RESPEKT, dritkult, skulla sett tryne på fyrn i stjerna etterpå Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Haaaaaaaaaahahahaha pwnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Kanskje mr Pilskog's kompressormata? Har vært i bilsport/gatebil flere ganger. Kjører ei gul 'vette og. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Mercene er litt overhypa skulle en tro avogtil, holdt f0lge med en Merce Cab, ligna paa en 500SL, men skal ikke si sikkert hav det var, men 90hk Ford V6 i en liten mustang holdt f0lge idet han pr0ve aa riste meg av seg... jeg ble litt negativt overaska over mercen... dette var da svingete vei, rett fram skulle den nok ha kj0rt fletta av min, med Tahoe'n som nevnt her, skulle nok merca kj0rt fletta av den paa svingete vei :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg