vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 G-wagon! Med 55-AMG motoren drar den vel salig, gå på http://www.youtube.com og søk på "top gear + G55 AMG" så finner du testen som Richard Hammond gjorde på Top Gear. Den er heftig spør du meg, skikkelig gangsterbil :afro Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 G-wagon! Med 55-AMG motoren drar den vel salig, gå på http://www.youtube.com og søk på "top gear + G55 AMG" så finner du testen som Richard Hammond gjorde på Top Gear. Den er heftig spør du meg, skikkelig gangsterbil :afro Det var 400cdi jeg mente ikke amg! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hehe jaja jeg skjønte det, bare dro praten innom G55 AMG , for den sparker faktisk unna i motsetning til de fleste andre g-wagons :p Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Finsådal Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 uansett merce er ikke bra ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 uansett merce er ikke bra ass Og den kassa av en Tahoe er? Hahaha.. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 uansett merce er ikke bra ass begrunn det, og ikke kom med no sånt "taxi" piss Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 begrunn det, og ikke kom med no sånt "taxi" piss ja, Det er bare piss vøttø! Mercedes er jo noen av de beste bilene du kan få!! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ja, Det er bare piss vøttø! Mercedes er jo noen av de beste bilene du kan få!! Er vel mye smak og behag det vel Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er vel mye smak og behag det vel Ja, det er det:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 slikt liker jeg.. amcar som knuser "pappa gutt" biler! hehe tyskere er ikke så bra som alle vil ha det til :D :D :D :D :D amcars rocks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Den veier 2,5 tonn ifølge dinside.no! Å den tahoe går ikke dårlig med 285hk, Meg å fadern klarte å yppe på vårs en mercedes gelenderwagen 400cdi, vi lå i 100km/t en strekke, så kommer det en bakke med en sving i så er det en ny bakke! Han tråkka fullt oppover der, å vi hang med, vi var like raske, men vi tok han igjen når vi kom litt oppi bakken der=) Han bremsa i hver sving, så jeg trukke han var så veldig kjent oppi der, som vi var(hytte der) Den 400 cdi har 272hk Men så er jo ikke gelanderwagen bygd for fart i det hele tatt heller da. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Mercene er litt overhypa skulle en tro avogtil, holdt f0lge med en Merce Cab, ligna paa en 500SL, men skal ikke si sikkert hav det var, men 90hk Ford V6 i en liten mustang holdt f0lge idet han pr0ve aa riste meg av seg... jeg ble litt negativt overaska over mercen... dette var da svingete vei, rett fram skulle den nok ha kj0rt fletta av min, med Tahoe'n som nevnt her, skulle nok merca kj0rt fletta av den paa svingete vei :p Var no neppe ikke noe Sl500, hvist det ikke var en svensk registert epa traktor da;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 haha, du skal aldri avskrive de chspt :) denne diskusjonen har tatt litt av, men jaggu tror jeg vi får høre mer ^_^ Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 slikt liker jeg.. amcar som knuser "pappa gutt" biler! hehetyskere er ikke så bra som alle vil ha det til :D :D :D :D :D amcars rocks ;) Ja det er bra innstiling=)=) Grom lyd når du drar på med tahoen ass! Du er fra skien du å?? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 noen som har specs på den suburban? var jo helt rå!! Hvis du leser rett over de to bildene av Suburban`n, så har du specs`a dine! :wonder Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg