Gå til innhold

Volvo 940 tdi hel bil i deler.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei alle sammen! beklager at jeg er jævla treg til å svare, men har hatt det travelt i det siste; bytter motor i volvon min.

Kingno: lista kan du få billig... 100? om det er den på skjermen du mener, er den solgt.

Rulle: 1500 for akslingen, den har gått kun 200.000, utveksling er jeg ikke sikker på. noen som vet? std diesel aksling.

M@ts: Sorry, fronten er solgt...:/

Aeomholt: kom med bud på A/C da? har komplett i bilen ja, står i enda.

mvh Thomas evjen.

ps. om noen av dere har sendt mld, beklager at jeg ikke har svart. har desverre ikke muligheten til å besvare alle smsèr..:)

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rulle: kan få tatt ut innmaten ja. noen som vet utveksling på en slik? vanskelig å komme under for tida.

Arcus: sorry, motoren er solgt...

Aeomholt: Har ikke mulighet til å besvare alle sms`er desverre. kan vi ta det via pm?:)

THolandsli: nei, beklager. ble solgt sammen med motor.

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hei. er vel lamellsperre på disse? bilen er ikke flyttbar lenger, så har ikke fått sjekket noe visuelt på akslingen.

LarsBj: hei. noen dørtrekk er ikke helt gode, tenker da på den typiske "skrukka" på trekkene. men dette er muligens lett å fikse? ikke vet jeg. kan evt selge deg dem billig. er desverre ikke elvindu.

alt av deler på denne skal bort. motor, front, og baksetene er borte. resten er igjen:)

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider