Darkstar Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Noen som har linker til Web sider om Passat 3B? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 var det noe spesielt du er ute etter? ClubB5 vwvortex passat3b Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by ChrisDude var det noe spesielt du er ute etter? ClubB5 vwvortex passat3b Takk! Nei, igrunn ikke noe spesielt. Bare bilder, info, tuning, styling, i grunn det meste som omhandler bilen! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 ok Har samlet litt på siden min også...ligger litt om div modifieringer der... http://home.online.no/~c-johns2/ Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by ChrisDude ok Har samlet litt på siden min også...ligger litt om div modifieringer der... http://home.online.no/~c-johns2/ Fin bil! Girstangen din virket mye lavere enn orginalt, er dette rett? Kommer noen bilder av min ganske snart håper eg..... Ting tar tid :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Passat_RS Fin bil! Girstangen din virket mye lavere enn orginalt, er dette rett? Kommer noen bilder av min ganske snart håper eg..... Ting tar tid :) Takker:) Det stemmer det. Har satt på en kortere girstag, samt fjernet låsen for reversen. blir ikke så mye vandring på giring heller Blei som natt og dag det. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by ChrisDude Takker:) Det stemmer det. Har satt på en kortere girstag, samt fjernet låsen for reversen. blir ikke så mye vandring på giring heller Blei som natt og dag det. Hvordan gjorde du dette da? Mye arbeid? Dyrt? Ble ganske pent :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Passat_RS Hvordan gjorde du dette da? Mye arbeid? Dyrt? Ble ganske pent :) Bestilte den fra USA...tok meg ca 30 min og inst den....hele stanga kommer komplett med det som trengs Jeg betalte 1100.- for den. Det blei ikke bare pent, men det blei mye bedre å kjøre syns jeg. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by ChrisDude Bestilte den fra USA...tok meg ca 30 min og inst den....hele stanga kommer komplett med det som trengs Jeg betalte 1100.- for den. Det blei ikke bare pent, men det blei mye bedre å kjøre syns jeg. Hvilket firma da? Må du ned med girkassen eller tar du det inne i fra bilen? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Passat_RS Hvilket firma da? Må du ned med girkassen eller tar du det inne i fra bilen? Best den fra Dieselgeek. Er veldig greit å bytte den. alt skjer fra innsiden Her har du en Grei forklaring på hvordan det gjøresGirstang Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by ChrisDude var det noe spesielt du er ute etter? ClubB5 vwvortex passat3b Har vert inne på http://www.clubb5.com å kikket en del, mye feite biler. En Passat B5, er det fra 97 mod og oppover??? Litt usikker på den amerikanske betegnelsen! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Passat_RS Har vert inne på http://www.clubb5.com å kikket en del, mye feite biler. En Passat B5, er det fra 97 mod og oppover??? Litt usikker på den amerikanske betegnelsen! I usa kalles Passat 3B -->B5 og Passat 3BG -->B5.5 og disse blei laget fra 97 ja Nok av feite bilere der...til og med noen skandinaviske biler Sjekk feks måneds bil Du får svar på det meste du lurer på der og Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by ChrisDude I usa kalles Passat 3B -->B5 og Passat 3BG -->B5.5 og disse blei laget fra 97 ja Nok av feite bilere der...til og med noen skandinaviske biler Sjekk feks måneds bil Du får svar på det meste du lurer på der og OK, da er eg med!!! Takker! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg