Orihime Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 *SOLGT* Selger en Arizona Eagle basskasse med 2x12" elementer. Helt ny og kun blitt testet en gang. Jeg synes det låt meget bra. Litt info: Kassa er på 72.75 liter. Bredde: 75.5 cm, Høyde: 41 cm, Topdybde: 25 cm og Bundybde: 40 cm. Veier ca 30 kilo. På elementet sto det: 4ohm, 250 watt og C12 (elementets navn). Kassa er kledd med filt innvendig. Kassa er proffbygd. Kostet 3500 kr ny. Kunne ha tenkt meg rundt 1400 kr + eventuelt frakt. Prisen kan diskuteres. Selges pga forandinger i planene av anleggbygginga. Skal heller sette inn en enkel 12"er etter hvert i stede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvor i norge bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvor i norge bor du? Bor ca 7 mil nord for Oslo. Men det er ikke noe problem å frakte den til bl.a Oslo :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Bor ca 7 mil nord for Oslo. Men det er ikke noe problem å frakte den til bl.a Oslo :) samme avstand selv.. hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 samme avstand selv.. hvor da? Den står på Lunner (Hadeland) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ahh.. rett over åsen det da. Når har du tid? Kan ta meg en tur over og titte på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ahh.. rett over åsen det da.Når har du tid? Kan ta meg en tur over og titte på den. Jeg har tid i morra etter kl 18.00. Så hvis det passer for deg så kan vi møtes på Shell på Roa kl 18.30 i morra? Vet du hvor den Shell stasjonen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tja.. Det er vel ikke så mange Shell stasjoner der regner jeg med. :) Kan du ikke pm meg tlf nr ditt så kan jeg sende deg en mld hvis jeg rekker det i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tja.. Det er vel ikke så mange Shell stasjoner der regner jeg med. :)Kan du ikke pm meg tlf nr ditt så kan jeg sende deg en mld hvis jeg rekker det i morra. Hvis over åsen er Jessheim så er det den første bensinstasjonen du kommer til etter at du har kommet ut av den nye tunellen :) Sender nr mitt på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Denne er nå solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg