Gå til innhold

Arizona Eagle basskasse med 2x12" elementer **SOLGT**

Ranger emnet

Orihime

Anbefalte innlegg

*SOLGT*

Selger en Arizona Eagle basskasse med 2x12" elementer. Helt ny og kun blitt testet en gang. Jeg synes det låt meget bra.

Litt info: Kassa er på 72.75 liter. Bredde: 75.5 cm, Høyde: 41 cm, Topdybde: 25 cm og Bundybde: 40 cm. Veier ca 30 kilo.

På elementet sto det: 4ohm, 250 watt og C12 (elementets navn). Kassa er kledd med filt innvendig.

Kassa er proffbygd. Kostet 3500 kr ny. Kunne ha tenkt meg rundt 1400 kr + eventuelt frakt. Prisen kan diskuteres.

Kasse1.jpg

Kasse2.jpg

Selges pga forandinger i planene av anleggbygginga. Skal heller sette inn en enkel 12"er etter hvert i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Det er vel ikke så mange Shell stasjoner der regner jeg med. :)

Kan du ikke pm meg tlf nr ditt så kan jeg sende deg en mld hvis jeg rekker det i morra.

Hvis over åsen er Jessheim så er det den første bensinstasjonen du kommer til etter at du har kommet ut av den nye tunellen :) Sender nr mitt på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår