VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ja, det var han som ikke stoppa som kjørte feil vei i rundkjøringa. det var politiet som kjørte den sølvgråe imprezaen. Hvorfor er det da snuten som står med snuten feil vei i kjørebana? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 var nok snutn som kjørte feil der ja gitt ! kommer nok på veien så fort som fy Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvorfor er det da snuten som står med snuten feil vei i kjørebana? bildet er tatt fra midt i rundkjøringa. hadde purken kjørt feil vei TROR jeg avisene hadde fått hørt det av den som tipset om saken/tok bildene. les saken på adressa.no, der står det hva som skjedde. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118238 sitat:- Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett. EDIT: har studert bildene litt nøyere jeg også, og det ser unektelig ut som det er POLITIET som har kjørt feil vei ja... flott at de går ut med en slik offentlig uttalelse som jeg siterte over da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 bildet er tatt fra midt i rundkjøringa. hadde purken kjørt feil vei TROR jeg avisene hadde fått hørt det av den som tipset om saken/tok bildene. les saken på adressa.no, der står det hva som skjedde. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118238 sitat:- Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett. EDIT: har studert bildene litt nøyere jeg også, og det ser unektelig ut som det er POLITIET som har kjørt feil vei ja... flott at de går ut med en slik offentlig uttalelse som jeg siterte over da.. man ser jo med en gang at det er politiet som har kjørt i feil retning, bla på traileren som kommer i mot, og at du har solsiden til venstre, og buran/møllenberg til høyre Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Rullet opp okstadbakken, sklidd ned blussbakken, kjørt feil vei i rundkjøringa ved solsiden. Tror det er noe med den bilen der jeg. Den ble vel bulktet i siden på Røde ( Melhus ), for ikke så mange mnd. siden heller:well Tror kanskje de må begynne og se på hvem som får kjøre den bilen i fremtiden?:well :driving Noe er det med den i allefall. Er den bare helt umulig og styre, eller bringer den frem Devil , i han som kjører :well Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Han som prøvde å stikke av ble jo innestengt (av bl.a en kjenning) i selve rundkjøringa da han kjørte inn feil vei. Snuten kom jo for å sperre mere. Rømlingen kunne like godt torpedert en av de andre bilene der for å prøve å komme seg unna. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Nå har trondheims politiet gått i innkjøp av 15-20 nye sivil biler, Blant annet en saab 9-3/9-5 med 380hk, noen mercedes med rundt 300hk!osv.. bare rå tasser vøttø=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Har jo vært i Trondheim siden November 2001. Stemmer nok det, fikk sitte på den i desember 2001, rett ned på kammerset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Stemmer nok det, fikk sitte på den i desember 2001, rett ned på kammerset! Hehe..og grunnen til det var? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Nå har trondheims politiet gått i innkjøp av 15-20 nye sivil biler, Blant annet en saab 9-3/9-5 med 380hk, noen mercedes med rundt 300hk!osv.. bare rå tasser vøttø=) Er dette et syltynt rykte, eller har du en troverdig kilde til denne infoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Lest i max power :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvis de skal ha trimmed biler som sivile UP biler, vil jeg se innbetalingen til staten for effektøkningen ;) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Har jo vært rullet før den Imprezaen der etter hva ryktene i byen skal ha det til, så den repareres sikkert. Regner med at skadene var større da den ble rullet :) stemmer det ja..hehe Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Han som prøvde å stikke av ble jo innestengt (av bl.a en kjenning) i selve rundkjøringa da han kjørte inn feil vei. Snuten kom jo for å sperre mere. Rømlingen kunne like godt torpedert en av de andre bilene der for å prøve å komme seg unna. jaja men da hadde han ikke gjort samfunnet en stor tjeneste ;D endeli fikk jeg se bilder av den bilen KRASJA! ENDELIG!!! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er dette et syltynt rykte, eller har du en troverdig kilde til denne infoen? jeg ble stoppa av en av dem f.eks. Saab 9/5 eller 9/3 ( ser ikke forskjellen). uanz, 3liter turbo Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg