G.T.I Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ett kjapt spørsmål? passer corrado dørtrekk i jetta2 både forra og bak? Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Nei. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 G.T.I skrev: ett kjapt spørsmål? passer corrado dørtrekk i jetta2 både forra og bak? nei for det første bli dørtrekka for lange å trekka i sidene bak er for korte,men skal passe over fra golf,det har eg hørt folk har fått prest inni;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 tenkte nok ikke at dørtrekka bak i corrado ville passe =). men hadde ett lite håp om at fire dørtrekk ville prydet bilen min innvendig. dørene er ikke like da med andre ord. kjiipt! ja ja, takk for svar. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 men skulle noen luske over ett par dørtrekk i skinn (uansett hvilk) er jeg veldig interissert =) marius Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 G.T.I skrev: men skulle noen luske over ett par dørtrekk i skinn (uansett hvilk) er jeg veldig interissert =) marius har hørt at det ska passe over fra golf3 med litt modding,så får hørre innpå forumet der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 jined jetta skrev: har hørt at det ska passe over fra golf3 med litt modding,så får hørre innpå forumet der:) ja jeg får prøve meg med litt varriasjoner.. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 låner tråden din jeg! passer corrado seter i en jetta 1 uten moddifikasjoner? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 skal ver samme festene ja,hadde noen rammer til bøtteseter i en jetta som me tok over i en golf1 og det passa,å golf1 og jetta1 e jo samme bilene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Grytten88 skrev: låner tråden din jeg! passer corrado seter i en jetta 1 uten moddifikasjoner? :) mk1 er vel en litt smalere bil? så da får du vel ikke kjempeproblemer med baksetene heller. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 står i corrado stoler nå :P passer dør trekk fra corrado i jetta 1 kansje? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Nei, det kan jeg garantere deg at det ikke gjør. Ikke uten ombygging og mye tilpassing. Ikke verdt strevet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 |Massern| skrev: Nei, det kan jeg garantere deg at det ikke gjør. Ikke uten ombygging og mye tilpassing. Ikke verdt strevet. jo skal vel passe sånn omtrent vist det er en to dørt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg