Gå til innhold

VMAX Golf IV

Ranger emnet

avantgarde

Anbefalte innlegg

Er det noen som røyker strømpene sine her?

Er bilspotting kun tillatt på E6 mellom Oslo og Eidsvoll eller noe?

Hva sa google sa du? Kastrup??? Nå suller du fælt!

Kanskje du burde skrive noe mer forståelig i din Location kanskje? Og HVOR du så den bilen? Så ikke at du nevna det i første post?

Hehe har ikke røykt noe, kanskje du har røde dager?

Jiiises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde skrive noe mer forståelig i din Location kanskje? Og HVOR du så den bilen? Så ikke at du nevna det i første post?

Hehe har ikke røykt noe, kanskje du har røde dager?

Jiiises.

Trodde CPH (København) var like vanlig som OSL (Oslo) og SVG (Stavanger)...

Anyway....jeg synes denne Golfen ser ut som et dass, men siden det er mange stylingfans her, så syntes jeg at den var verdt å nevne.

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen var ikke spess sweet..

men kommentaren "sikker på at du spotta denne når du var ute å sykla" var den beste på lenge.. Greit at folk ljuger på seg hester, men når du begynner å tru at folk ljuger om biler de har spotta begynner det å bli ille..

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen var ikke spess sweet..

men kommentaren "sikker på at du spotta denne når du var ute å sykla" var den beste på lenge.. Greit at folk ljuger på seg hester, men når du begynner å tru at folk ljuger om biler de har spotta begynner det å bli ille..

No comment !!!!!

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ d noe vanskelig og sykle i danmark?

Nei, det er veldig enkelt å sykle i Danmark. Det er paddeflatt, og det er sykkelveier over alt. Som student kan jeg ikke sitte inne å lese hele tiden. Derfor tar jeg meg sykkelturer inni mellom. Jeg bor ikke langt unna Farum hvor Kleemann holder til.

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider