anbjornk Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg har noen småriper i interiøret i min RX-8 som jeg gjerne skulle blitt kvitt.. Finnes det noen gode produkter for dette? Ingen av ripene er store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 I setene, dashbordet, dørsidene eller taktrekket? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Dashbordet og midtkonsollen som går gjennom hele bilen. Det er forskjellige plast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hør med multibil. vi bruker på kundebilene som har feks sigarett brenn merke i setene! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Takk for tipset, men jeg holder desverre til i Stavanger. Jeg vet forøvrig at Norteknikk AS kan fikse ting som dette, men jeg hadde håpet på å kunne gjøre litt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg har også fått tips om varmluftspistol og enden på et skrujern... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 varmluftspistol og skrujern kan funke men du vil mest sansynelig gjøre ting værre om du ikke har jernkontroll Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg