Gå til innhold

Kleiven`s Golf

Ranger emnet

kleiven

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

bilen er litt rar fortiden.

Har vært borti det att vis jeg trår litt hardt på gassen, å så kjører pent igjen. kan skje 30-40min etter jeg kjørte på litt. Så begynner det å lufte litt bensin, så begynner bilen å dra litt dårligt, hoster å harker litt, å plutselig så vil han ikke gå i det hele tatt, kan holde full gass i minutter uten att turtalle går over 3-3,5k rpm. Så da er det bare stoppe 1min eller 2. Så starte, å den var helt iorden igjen.

Så her en dag skjekket jeg co`n min, den låg på ca 1,7-2,5 ett sted på tomgang. Men på gass, først 3000rpm så steig co`n til 8. Å på litt over 5000rpm så gikk ikke skalaen lenger, å den stoppa på 9,9.

Så tenkte jeg skulle skruve litt på denna co skruen på forgassern, fikk ned co`n brukbart å alt såg bra ut. MEN, nå så nytter det nesten ikke å kjøre på første å andre gir uten å gi gass, det rykker å napper å fjusker så jeg blir helt gal av det.

Noen som har noe idèer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

I det siste har det egentlig skjedd mye rart med bilen (på godt å vondt) men meget lite her i tråden.

Har/har hatt hele tiden problem med forgassern, ligger på 1700-1900rpm hele tiden, om den er kall eller varm. Det er den voks termostat greia? Er det bare å bytte den så er alt ok?

Mulighet får å bygge om til manuell chok?

Å så er den jævlig å starte når det er kaldt,stopper igjen men en gang. Kan drive på å starte den 6-8 ganger før den vil gå, hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:P

jeg hadde faktisk planer om å sette på bmw felger på golfen jeg og :p

takk for bilder:p

nå ser du i hvertfall hvordan det blir :)

Men, ser dere att fanger henger litt i framkant? Hva kan jeg gjøre med det tro? Alle 4 bolter sitter som de skal, men ennå så kjennes den litt løs ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så ulik fargen nei :D kaanskje det er samma fargen? hehe, for jeg vet ikke hva den farga mi heter, så sliter litt når jeg skal sette på -88 dører...

Men begynte kanskje med no domt nå, tenkte jeg skulle se litt på automatchoken, å skrudde i stykker.

IMG_0065.jpg

IMG_0063.jpg

IMG_0064.jpg

Hva er det jeg har her egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider