Gå til innhold

Kleiven`s Golf

Ranger emnet

kleiven

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

I går tenkte jeg att jeg skulle årdne nye høgtaler ledninger bak i bilen, å begynte å demontere litt. Å plutselig hadde jeg tatt ut alt bortsett fra dashbordet. Det var nemlig mye vann i gulvet, å golvtrekk og isolasjonsmattene var myglet.

Så i dag har jeg kjøpt et par ruller med lydisolasjons matter å begynte å legge nytt.

Men i siden bak(2 dørs) hva har dere der? Har ingenting bortsett fra sidetrekket jeg, bør det være matte inni der å kanskje plastikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Virkelig en flott bil detta ass stå på

Takk takk :)

Har litt skader på fangere å sånt men, en liten en bak å en liten framme. + leppa er litt ødelagt. 8o senk passer ikke like godt overalt :P

Har vurdert å lakke den i annen farge, har liggende 88+ dører å audi takluke å nytt panser. Men får ikke bestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Har litt skader på fangere å sånt men, en liten en bak å en liten framme. + leppa er litt ødelagt. 8o senk passer ikke like godt overalt :P

Har vurdert å lakke den i annen farge, har liggende 88+ dører å audi takluke å nytt panser. Men får ikke bestemt meg.

Ville puttet på de 88+ dørene det er så mye penere. (synes jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dørene skal på, samt takluka. Men det er det om jeg skal lakke opp igjen i samma farge eller finne en annen. For jeg har ikke lakk koden på den nå, men får jo tak i den om jeg sender inn en del til sånn scanning. Så uansett så må jeg hel lakkere. Men lurer så på åssen farge.

Det vil ikke bli no hastasak akuratt, men det vil bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Idag så skjedde det noe rart, låg på lavt turtall på 4.gir, under 2000rpm. Ga på bittelitt, bare for å ha jevn fart. Plutselig så smalt det, begynnte å hvine og mistet framdriften.

Så nå kan jeg sette den i samma hvilke gir jeg vil uten å bruke clutchen. Så er vel clutchen som tok kvelden vil jeg tro.

Sjekket på mekonomen etter ny, ca 2200kr for clutchsett uten utløyserlageret.

Så da vil jeg heller bruke et par lapper på å få tak i en GTI motor av noe slag tenkte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...