Gå til innhold

Klokke til turteller!

Ranger emnet


vw-vegard

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i en annen tråd oppi her:

Jepp. Jeg har da ihvertfall skiftet ut instrumenter som har klokke, til en med turteller uten å gjøre noe annet. Men om du skal ha 16v instrumenter så må du skifte drevet i girkassa som speedometeret går på, så du ikke får misvisning. Gjorde ikke dette selv, men viste da riktig etter det jeg kan huske.

 

Ikke noe problem med andre ord.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey herlig :) det ække no særlig pes å få ut instrumentpanelet eller ?

Nei. Napper ut alle knapper, justeringer til varmeapperatet samt kontakt til varmeapperatet og til håndbrekklampa, og fjerner cd-spilleren om du har, skrur ut alle skruene du ser plastikkdekslet rundt knappene er festet til, huske på de to som sitter på toppen av speedometeret (disse ser du om du titter opp fra undersiden), da skal du i teorien sitte igjen med bare speedometeret foran deg, og dette er festet i to skruer, og sitter to kontakter der! Eventuelt en vakuumslange om du har kjørecomputer, og speedometerwiren.

 

For å komme lettest mulig til, skrur du bare av dekselet som er foran sikringsboksen din og der serviceheftet skal ligge, så kan du få av kontaktene og wiren fra undersiden. Wiren får du av ved å vri mot venstre (mener jeg). Speedometeret må lirkes ut, kan bli litt knotete, men du finner fort ut hvordan du får det ut.

 

Om du ikke skjønte noe av forklaringa mi, så får du si ifra. Trøtt og jævlig nå, så resultatet blir deretter:rolleyes:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår