Gå til innhold

Fungerende online politiradio?

Ranger emnet

gronbeck

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det begynte med registrerings nummer å alt det der! Det er en ferrari en RAU ferrari! Ok, for han hadde "250km/t" gjennom skien skjønneru, så vi kjørt i fra han! Sentralen:hehe, forstod jeg deg riktig nå at du kjørte i fra ferrarien? Ja vi kjørte i fra han! Sentralen: Ja, hehe det er er noen skikkelige motorer som sitter i de bilene vøttø,hehe!

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte med registrerings nummer å alt det der! Det er en ferrari en RAU ferrari! Ok, for han hadde "250km/t" gjennom skien skjønneru, så vi kjørt i fra han! Sentralen:hehe, forstod jeg deg riktig nå at du kjørte i fra ferrarien? Ja vi kjørte i fra han! Sentralen: Ja, hehe det er er noen skikkelige motorer som sitter i de bilene vøttø,hehe!

åssn radio hører du på da?

jeg hører litt på http://pinky.linconsult.no:81/politi.mp3

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe muffins her. Hørte akkurat d samme i går jo. Det var en av Oslo-linkene...

Det med de narkomane ungdommene som prøvde å løpe over veien, og den båte som hadde grunna rett utenfor nudiststranda...

Dejavù

(vet ikke hvordan man skriver det:-S)

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår