morty83 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe som fungerer per dags dato. Noen som veit om en stream eller no? Husker for en stund tilbake når #radio illegal virket. Gøy og lytte :) (det er tydeligvis lovlig;)) på forhånd takk Drar heller på jobb, henter en vanlig vhf radio, legger inn de frekvensene jeg vet politiet bruker i byen :pimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Eneste ulempen er at de går over til digitalt i slutten av 2007/2008. Da er det slutt. Ja, dersom alt funker som det skal. Nord for trøndelag blir det sannsynligvis ikke noe av før 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ja, men det er vel noen som klarer å knekke det sambandet der å tenker jeg,hehe! Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 OT: Var det ikke en diskusjon om det var noe politifolk her på forumet en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ja, men det er vel noen som klarer å knekke det sambandet der å tenker jeg,hehe! Da skal du være sinnsykt dyktig, har hørt litt om det nye nettet. For å kunne lytte/motta må radioen din være registrert hos operatør. Blir nesten det samme som mobiltelefon, men noen klarer sikkert å knekke det. :deng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Da skal du være sinnsykt dyktig, har hørt litt om det nye nettet. For å kunne lytte/motta må radioen din være registrert hos operatør. Blir nesten det samme som mobiltelefon, men noen klarer sikkert å knekke det. :deng Det får jeg håpe! Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Åpne windows media player. trykk på Control+U skriv så: http://oslo.servebeer.com:8000 http://www.politi.tk oslo politiets koder Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som har noen politiradio over vestfold? tønsberg da? http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Trondheim? Ja, det hadde vært kult! Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hadde vært kult med Trondheim ja, men det er tøft å høre på fra Oslo også. :) "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 det finns.. http://www.home.no/dalacowboy åsså finner man teamspeak å kobler til server'n dems å mer skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 dette var litt morsomt å høre på. hørte nettopp at en syklist har syklet rett i hekken på en bil:D Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kjekt å høre at dem har god sambansprosedyre :D 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hadde vært greit å hørt fra rogaland også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg