Dj_LoVeHeArT Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hadde vært artig å få høre litt fra follo... ? BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det begynte med registrerings nummer å alt det der! Det er en ferrari en RAU ferrari! Ok, for han hadde "250km/t" gjennom skien skjønneru, så vi kjørt i fra han! Sentralen:hehe, forstod jeg deg riktig nå at du kjørte i fra ferrarien? Ja vi kjørte i fra han! Sentralen: Ja, hehe det er er noen skikkelige motorer som sitter i de bilene vøttø,hehe! Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det begynte med registrerings nummer å alt det der! Det er en ferrari en RAU ferrari! Ok, for han hadde "250km/t" gjennom skien skjønneru, så vi kjørt i fra han! Sentralen:hehe, forstod jeg deg riktig nå at du kjørte i fra ferrarien? Ja vi kjørte i fra han! Sentralen: Ja, hehe det er er noen skikkelige motorer som sitter i de bilene vøttø,hehe! åssn radio hører du på da? jeg hører litt på http://pinky.linconsult.no:81/politi.mp3 Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 åssn radio hører du på da?jeg hører litt på http://pinky.linconsult.no:81/politi.mp3 jeg har egen radio, sånn som ligner på walki talkie! Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 fant linker til flere politiradioer:D http://www.kjeltring.com/mambo/index.php bare gå inn på www.kjeltring.com og bruk søkefunksjonen som ikke den første linken funker. her finner man blant annet Trondheim:D Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 http://jrt.serveftp.org:17000/ Trondheim, add url i winamp\media player mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 æ skoill ha hatt radioen førr mo i rana, om de finnes da:D Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er noe muffins her. Hørte akkurat d samme i går jo. Det var en av Oslo-linkene... Det med de narkomane ungdommene som prøvde å løpe over veien, og den båte som hadde grunna rett utenfor nudiststranda... Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er noe muffins her. Hørte akkurat d samme i går jo. Det var en av Oslo-linkene... Det med de narkomane ungdommene som prøvde å løpe over veien, og den båte som hadde grunna rett utenfor nudiststranda... Dejavù (vet ikke hvordan man skriver det:-S) Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Dejavù (vet ikke hvordan man skriver det:-S) Sett deg ned å hør et døgn så får du høre. Ikke at jeg har gjort det, men da er du iallefall sikker...;) Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen som kan være så snille å finne follo snutens radio for meg? `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 for meg også..follo radio:D BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 HAHAHA hørte nettopp om en som hadde kjørt i ræva på en ambulanse med ei porche X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg