Gå til innhold

Klipp: Best Motoring Vol. 42 AE86 Special - hvilken sang?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Størrelse: 8,37 MB.

Kilde: VideoCD (les: crap in = crap out).

Container: Audio Video Interleaving (AVI).

Video: XVID 1.1.0, 384*288, 25 FPS progressive, avg. bitrate 375 kbit/s, ultra high motion search presicion, VHQ B-frames, chroma motion search, trellis kvantisering, global motion compensation og quarterpixel.

Audio: MP3, stereo, 80 kbit/s @ 32000 Hz.

Justéringer: Levels og lett cropping.

Anbefalt avspillingsprogram: VLC Media Player, MPlayer, eller Media Player Classic.

Annet: Høyreklikk på bildet og "lagre mål som" / "save target as".

Så, er det noen som klarer å identifisére sangen som spilles i bakgrunnen? Jeg har hørt den på flere Best Motoring-videoer og klarer ikke å få tak i dén.

ae86special.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjorde du meg forelsket i AE86. Takk! :)

Etter det jeg kunne høre var det noe med "Set me free" der. Etter ett raskt søk på Google tror jeg jeg fant det ut.

DJ PREMIER - SET ME FREE

Skal ikke si det for sikkert, men det er en mulighet, kom opp da jeg søkte på " 'Set me free' song Best Motoring".

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sangen er ikke å finne på limewire i hvertfall

Nei, tror dessverre ikke det var den sangen likevel.

Den kan hete "Higher and Higher"/"Higher&Higher" også.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider