Gå til innhold

Minitreff IGJEN?

Ranger emnet

ArraKiss

Hvilken dato skal vi ha Minitreff?  

28 stemmer

1. 1. Hvilken dato skal vi ha Minitreff?

• Lørdag 17. Juni
      4
    • Lørdag 24. Juni
      15
    • Fredag 30. Juni
      1
    • Lørdag 01. Juli
      5
    • Fredag 07. Juli
      2
    • Lørdag 08. Juli
      1

Anbefalte innlegg

Tenkte å lodde stemningen for et såkalt minitreff igjen som vi hadde i vinter. Nå bør de fleste begynne å få bilen i sommerform og klare for å vise seg frem.

Ja jeg VET at ikke alle er ferdige, men treff er det hele tiden... så mulighetene dukker stadig opp....

Hvordan er interessen for å ta et lite hyggetreff en kveld i Oslo-Akershus området. Gjerne med litt lett grilling, evt alkohol for de som er så heldige å ha privat sjåfører :D

Dette kan kombineres med kule fotosessions blant annet...

Dette skal IKKE sammenliknes med noe streetmeet av noe slag.. Bare en kveld hvor vi Vw interesserte kan treffes. Hør gjerne med I, II og III'er folka også om dere kjenner noen.

Forslag til tid og sted taes imot her og så kommer vi frem til en løsning! :thanks

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WHII! :D Det hadde vært moro! :)

Men nytter vel ikke akkurat å sitte å grille på parkeringsplassen til skedsmohallen?! hehe Men det hadde vært artig å møtes! Hva med parkeringsplassen til Jessheim Videregående? Var jo ganske vellykket før streetmeet,Skedsmo hallen i fjor!

Bilder derifra:

golf_meet1.jpg

golf_meet2.jpg

golf_meet3.jpg

golf_meet4.jpg

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er stor interesse for dette da :D

Greit å ta det et sted vi evt. ikke får så stor interesse fra Polititet, dersom vi spiller litt musikk eller blir litt høylytte. Vi har jo alle erfaringer med det kan jeg tenke meg... Ble jo tilogmed kastet vekk på siste minitreff.. da var vi bare 4-5 stk...

Valhall og Skedsmo er foreslått.... Jeg foreslår oppe i Kollen/Tryvann et sted... Begrunnet med det jeg nettopp har skrevet. Samtidig er mulighetene for å ta noen fete bilder der oppe absolutt tilstede om vi har været med oss. Men fortsett å kom med forslag folkens.. både til tid og sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er stor interesse for dette da :D

Greit å ta det et sted vi evt. ikke får så stor interesse fra Polititet, dersom vi spiller litt musikk eller blir litt høylytte. Vi har jo alle erfaringer med det kan jeg tenke meg... Ble jo tilogmed kastet vekk på siste minitreff.. da var vi bare 4-5 stk...

Valhall og Skedsmo er foreslått.... Jeg foreslår oppe i Kollen/Tryvann et sted... Begrunnet med det jeg nettopp har skrevet. Samtidig er mulighetene for å ta noen fete bilder der oppe absolutt tilstede om vi har været med oss. Men fortsett å kom med forslag folkens.. både til tid og sted :)

Tryvann er jo genial sted da.. Snuten er ikke der så ofte og vi får være i fred! JEG STEMMER TRYVAN! HEEEEELT PÅ toppen!:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke det a? Der kan vi stort sett få vært i fred med Grilling og noenlunde volum på stereoen uten altfor mange klager.

altså synes vi skal dra en VOTE på dette jeg...:P hehe! ellers så er det parkerigs huset i ski:P hehe! Pleier å være åpent 24:7:D Marius jeg har fått nytt skilt nå:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier folk til at vi sier tryvann, den 17. eller 24. juni så har folk litt tid å tenke og fundere! ;) Så kan man spre det til resten av golf gjengen...? For de som er medlem i volkswagen klubben kan jo slenge ut spørsmål der også...?

Bare et konkret forslag! Er det flere gode forslag så kan jo tråstarter mekke en poll!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som Tryvann allerede er godt mottatt så kan vi ikke si at det er fast bestemt da? Støtter forslaget om 24. Juni... Da har man litt tid til å fikse folk og gnikke på bilene sine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider