Hagaanders Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg har en mondeo 1.8 97. for en stund siden brant lysbryteren min seg, da virka ikke tåkelysa framme, så kjøpte jeg en ny bryter, å nå har lysbryteren brynnet seg igjen, bare denne gang på park lys, noen som vet hva som kan være gale?? gikk ca 3uker før den nye brant seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 dette hørtes veldig rart ut, ville ringt ford å spurt om det er et vanlig problem eller om de vet hva som kan være galt, det er nesten umulig å vite så lenge man ikke har målt at alt er i orden med et multimeter Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagaanders Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Har ringt til Ford, å dette var ikke et vanlig problem sa de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hei, jeg har samme problem, hvor mye ga du for en bryter? og var det lett og montere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Mål spenningen, gi gjerne litt gass mens du måler for å se om dynamoen mater på med altfor høy spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg