Volvo_madness Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei! Vurderer nå å gå fra clean til litt mere ekstrem stil på passelaten min å da kommer jeg til å ha en stk rs6 frontfanger som trenger litt sparklingsjobb til overs og en rs4 bakfanger som er lettere kollisjonsskadet(går an å reparere)....vil bare sjekke om noen er intressert?Er foresten en passat 3b stv.Si ifra hvis du er intressert! :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har du satt noen prisanntydning på delan. og har du bilder? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du satt noen prisanntydning på delan. og har du bilder? Hei du! Har ikke tenkt på noen pris enda jeg....skal ikke bli all verden tenker jeg...du kan gjerne komme med et bud!Bilder kan jeg ordne! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Dette er ikke en salgstråd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Dette er ikke en salgstråd.. Ikke en direkte salgstråd nei :) Sa bare at jeg hadde deler til overs hvis noen var intressert ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 bilder eller link? fint å sett hvordan de ser ut og omtrent hvor mye jobb som må til... Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 bilder eller link? fint å sett hvordan de ser ut og omtrent hvor mye jobb som må til... Har solgt front å bakfanger alt jeg...men jeg kan ta bilder av den nye fronten da hvis det er intressant?? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 :pics bare legg ut bilder du, får aldri nok av bilder:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 :pics bare legg ut bilder du, får aldri nok av bilder:) veit ikke om jeg tørr da... ;) neia skal få knipsa noen å lagt ut.... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 :pics bare legg ut bilder du, får aldri nok av bilder:) enig med du Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Når ble Rs6 fanger clean look :p Ja kom med bilder vill se hva ekstrem er. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Når ble Rs6 fanger clean look :p Ja kom med bilder vill se hva ekstrem er. Ja den er da mere clean enn den jeg har på nå! :) men men her kommer da noen bilder da hvertfall...... Nå er jeg ikke helt ferdig enda da....skal på med kanalskjørt og! Og faktiskt så blei den ikke sååå ekstrem som jeg trodde hehe Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Ja den er da mere clean enn den jeg har på nå! :) Nå er jeg ikke helt ferdig enda da....skal på med kanalskjørt og! Og faktiskt så blei den ikke sååå ekstrem som jeg trodde hehe så jo meget bra ut dette:thumb , ser du har fått på led baklys også, du må ta et bilde av de i mørket også, vurderer de i sort. bilen blir jo pener og penere den;) ps! hva har du gjort med de gamle hvite lyktene dine, har du solgt de eller har du de fremdeles? kanskje interessert i å kjøpe de jeg;) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 så jo meget bra ut dette:thumb , ser du har fått på led baklys også, du må ta et bilde av de i mørket også, vurderer de i sort. bilen blir jo pener og penere den;) ps! hva har du gjort med de gamle hvite lyktene dine, har du solgt de eller har du de fremdeles? kanskje interessert i å kjøpe de jeg;) Takk takk ;) ja skal prøve å ta et bilde i mørkret og....de lyser jævlig sterkt da hehe men det er bare kult syns jeg!De hvite ligger å samler støv dem :) si ifra hvis du er intressert! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Her kommer mørkerbildene ;) Dårlige bilder men.... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg