Volvo_madness Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 shawn du mangler kanalskjørtene! er vel snart på tide å få de på ??? ja jeg veit men du glemmer en ting da lille bekkis, jeg å du har ikke noe liv ved siden av jobben så når skal jeg ha tid med det??hehe Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 du har da ett liv til uka da jobber u nesten ikke ! så da sitter de på el Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 du har da ett liv til uka da jobber u nesten ikke ! så da sitter de på el ja skal gjøre et forsøk da ja ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Syntes det ble fint jeg:thumb Gleder meg til jeg også får på noe styling på min stv:) Men det blir til sommeren det..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Syntes det ble fint jeg:thumb Gleder meg til jeg også får på noe styling på min stv:) Men det blir til sommeren det..:) Takk for det :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg