Morel Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvor er det blitt av min innboks? Er jeg bannlyst fra dette forumet (igjen)? Mvh Pål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 :D hva har du gjort nå da? Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er ikke alle av oss "ikke betalende firma" bannlyst da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har visst ikke lov å ha "Produktrelaterte" logoer i min avatar... Får vel finne meg en ny avatar jeg da selv om jeg har hatt "Morel"-logoen siden tidenes morgen og lenge før vi begynnte med importen av produktene. Jeg venter fortsatt på en faktura slik at jeg også kan bli "Betalende firma" som det heter. Mvh Pål *løper og finner ny avatar* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sånn.. Da venter vi på muligheten til å redigere profilen... Marius? Habla endra profilius informasjonus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Vil det si at dersom jeg bytter avatar, vil de åpne postkassen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121268 ... Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvor er det blitt av min innboks?Er jeg bannlyst fra dette forumet (igjen)? Mvh Pål du vil få info via e-post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ikke-betalende firmaer har ikke muligheten for pm Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg