Gå til innhold

3-4 bmw e46, orange saab.

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

tror nok vi hadde bra fart hvis du forvekslet disse bilene ja.

men fint å høre at det så tøfft ut der vi kom kjørende. og takk for at du så rett av saab'en min da, og ikke forvekslet den med en BMW. bilder av bilene kommer.

skal du på Max Power treffet trondheim 18juni da? rå den saaben din:)

en kamerat av meg har en 900 å,bare 4dørs.. å samme realcar styling..

goe biler å kjøre:) kommer vel på max power treffet den å

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lå ikke den ute til salg på autodb\finn.no for en stund tilbake ?

Eneste E39 med AC Schnitzer pakke jeg har sett til salgs i Norge, var en 97. mod 528iAT (dvs. stasjonsvogn), som var bruktimport.

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke vært lov å bomme så fælt..husker bimmern godt..blandet litt med fargen på de.. og så noen farger som lignet på de hos automote...så jeg må ha blandet allt noe veldig sammen..

gikk litt fort for meg rundt den svingen og..Mente jeg så en e39 5 serien der og ja.,men var litt for usikker til å skrive det. Legg ut noen bilder da, så minnene kommer tilbake igjen! =)

Ser stadig mange fete biler oppover mot rakkestad.. Så en hvit cossworth her om dagen, med noe svart skrift langs siden... hørte bare *Wooootshj*, og da var det bare rett bort til vinduet og titte :D Så strøken ut på 100 meters avstand.

Så en litt eldre 80 talls 911 turbo idag og, med raka rør..bråka som ett helvette når han ga på...plystra godt fra turboen.

Og en Audi 90 med ur quattro skjermer og fangere idag.. så ikke så nøye på den, men den var svart..mener å ha sett en helt lik en i halden med turbo.

Så en Milf i AR regga supra igår og..Sølv, orginalt utseende, orginal potte osv. Lurer på om det ikke var SZ non turbo. Strøkene begge to..selvom ho kanskje var i slutten av 30 åra.. Møtte ho i rundkjøringen ved Brannstasjon, ved Fredrikstad sentrum midt på dagen en gang.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider