suggen Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Som vanlig 4 juli blir det cruising i lillestrøm fredag 4 juli. Noen som skal dit? Jeg kommer i nyrestaurert Acadian 2dr ht -65mod. Sjelden bil her i landet! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Skal ned og kikke hvis været holder! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by suggen Som vanlig 4 juli blir det cruising i lillestrøm fredag 4 juli. Noen som skal dit? Jeg kommer i nyrestaurert Acadian 2dr ht -65mod. Sjelden bil her i landet! Jeg skal selvsagt dit.. Ser ut til at jeg kjører Chevy Shortvan denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 må ta turen for å se da ja. jævlig mye fine am-cars ute da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Ei venninne, typen hennes og jeg ankommer i en hvit Capri ;) Skal roe'n ned etter to Maiden konserter...wwweeeee Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 I år vil det bli litt mer enn cruising 4 juli :D http://www.hcb-show.no/ Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 jeg bor jo rett borti høget. så jeg skal ned å se Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen I år vil det bli litt mer enn cruising 4 juli :D http://www.hcb-show.no/ Men skal man oppleve det virkelig store den helga setter man seg i bilen engang utpå natta, og kjører til Västerås.. Der er det liv den helga! Verdens største cruising utenfor USA foregår jo som kjent der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Eg kjem på Lillestrøm! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Kommer hvis bilen blir kjørbar...er den ikke kjørbar skal jeg skru!! anger2 Acadian=canadisk chevelle?(eller var det pontiac:rolleyes: ) PowerBigMeet er vel verdens største(og tregeste) kø.... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by VEPSEN Kommer hvis bilen blir kjørbar...er den ikke kjørbar skal jeg skru!! anger2 Acadian=canadisk chevelle?(eller var det pontiac:rolleyes: ) PowerBigMeet er vel verdens største(og tregeste) kø.... Acadian=Canadisk Chevelle ja. Den har faktisk støpejernsgrill, hvis ingen visste det:o Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 når på kvelden starter det her da ? regner med det foregår på kvelden..hehe:) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Danna når på kvelden starter det her da ? regner med det foregår på kvelden..hehe:) Starter like etter at folk har kommet seg hjem fra jobb, og foregår til natta en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Og for de som er intressert i litt annen type aktivitet er det EM i rallycross i svenske Høljes, med tilhørende festligheter! Øltelt og fest/dans på startplata lørdag! Ellers er hele arrangementet en stor fest over hele området, og det er stort Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Etter å ha stress mekka(14.00-04.00 dager) hele uka for å få bilen kjørbar til 4juli så det ganske lyst ut til at jeg skulle klare å kreke meg ned till lillestrøm ved halv-tolv tida. Peilet all olje og dro ut for en test tur... bilen funka greit ca600 meter så begynte den å gire dritt og fremdriften blei mindre og mindre :eek: Hælvetes automat, nå harn tatt kvelden tenkte jeg(allt håp ute?) og fikk følge bilen(renå fem 1.1 :D ) til å taue meg bort til garasjen. Dro opp peile pinnen til automaten og så..... ingen olje....:( Sendte følgebil til lillestrøm for å kjøpe mer olje. Klokka var nå litt over ett på natta og telefonen ringte konstant fra folk som lurte på hvor jeg blei av....HAT!!! Gutten med olja kom og jeg fyllte på en god slump,skulle til å starte motor og kasta ett blikk ned på viftereima-eller rettere sagt der reima skulle ha vært... Var to millimeter unna å dra hjem å ta kvelden sammen med en flaske Bacardi men ett siste desperat forsøk var jo å se om noen av de andre bila i garasjen hadde ei donor reim, men nei. gikk en tur på rote rommet for å sparke ut litt frustrasjon på søpple tønna og der oppi tønna lå det ei reim fra mustangen til en tidligere garasje rotte!! Og jaggu passa`n som k#k i f###e! klokka var nå kvart over to og etter en liten testrunde bar det ned til lillestrøm litt før tre. "Bare" seks timer forseint:D MEN bilen går bedre enn noen sinne uten å ha fin justert en dritt , toaster 235/45-17 LETT ut første og andre med rullende start:D Skal ut å kjøre litt i kveld tenker jeg, så hvis noen ser en grunnings grå AMC hornet med mattsvart scoop og 17"felger så er det meg.:) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg