Gå til innhold

Lillestrøm 4juli

Ranger emnet

suggen

Anbefalte innlegg

jeg bor jo rett borti høget. så jeg skal ned å se

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hvis bilen blir kjørbar...er den ikke kjørbar skal jeg skru!! anger2

Acadian=canadisk chevelle?(eller var det pontiac:rolleyes: )

PowerBigMeet er vel verdens største(og tregeste) kø....

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Kommer hvis bilen blir kjørbar...er den ikke kjørbar skal jeg skru!! anger2

Acadian=canadisk chevelle?(eller var det pontiac:rolleyes: )

PowerBigMeet er vel verdens største(og tregeste) kø....

Acadian=Canadisk Chevelle ja. Den har faktisk støpejernsgrill, hvis ingen visste det:o

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha stress mekka(14.00-04.00 dager) hele uka for å få bilen kjørbar til 4juli så det ganske lyst ut til at jeg skulle klare å kreke meg ned till lillestrøm ved halv-tolv tida.

Peilet all olje og dro ut for en test tur... bilen funka greit ca600 meter så begynte den å gire dritt og fremdriften blei mindre og mindre :eek: Hælvetes automat, nå harn tatt kvelden tenkte jeg(allt håp ute?) og fikk følge bilen(renå fem 1.1 :D ) til å taue meg bort til garasjen. Dro opp peile pinnen til automaten og så..... ingen olje....:( Sendte følgebil til lillestrøm for å kjøpe mer olje. Klokka var nå litt over ett på natta og telefonen ringte konstant fra folk som lurte på hvor jeg blei av....HAT!!! Gutten med olja kom og jeg fyllte på en god slump,skulle til å starte motor og kasta ett blikk ned på viftereima-eller rettere sagt der reima skulle ha vært... Var to millimeter unna å dra hjem å ta kvelden sammen med en flaske Bacardi men ett siste desperat forsøk var jo å se om noen av de andre bila i garasjen hadde ei donor reim, men nei. gikk en tur på rote rommet for å sparke ut litt frustrasjon på søpple tønna og der oppi tønna lå det ei reim fra mustangen til en tidligere garasje rotte!! Og jaggu passa`n som k#k i f###e! klokka var nå kvart over to og etter en liten testrunde bar det ned til lillestrøm litt før tre. "Bare" seks timer forseint:D

MEN bilen går bedre enn noen sinne uten å ha fin justert en dritt , toaster 235/45-17 LETT ut første og andre med rullende start:D

Skal ut å kjøre litt i kveld tenker jeg, så hvis noen ser en grunnings grå AMC hornet med mattsvart scoop og 17"felger så er det meg.:)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider