tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 er det mulig å unngå moms/ toll avgift på varer kjøpt fra utlandet? holder på å handler felger fra daekimporten.dk sjønner dere:) evt hva blir momsen/ t.avg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skjekk http://www.toll.no Mulig det er en viss sum du må holde deg under for å slippe unna billigere. Eller hvis du kjenner noen som bor i danmark som kan sende det til deg som gave:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skjekk http://www.toll.noMulig det er en viss sum du må holde deg under for å slippe unna billigere. Eller hvis du kjenner noen som bor i danmark som kan sende det til deg som gave:) Takk for kjapt svar:)¨går det an å få butikken til å sende det som "gave"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Takk for kjapt svar:)¨går det an å få butikken til å sende det som "gave"? Det er jeg jaggu ikke sikker på gitt. Du får ringe dem å høre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det gaar an aa faa butikken til aa sende det som gave. Trur et er 200kr du maa holde deg under(?). De som sender maa ihvertfall fylle ut tollpapairer, og et klistremerke som skal staa paa brevet/pakka. Hvis det staar en lav sum der saa kan det gaa greit, men det kan ogsaa hende de spoer deg om kvittering saa de vet om den verdien faktisk stemmer. Det er 25% moms. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 de setter verdien til under 200,- og skriver GIFT på pakka, ikke noe stress. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 de setter verdien til under 200,- og skriver GIFT på pakka, ikke noe stress. Tror ikke det funker på alt eller hver gang. Bedre å sette lavere verdi på ting, hvis du tviler. 4 felger til 1500 kr stk til 500 kr stk f.eks. Eller karbonpanser til 1000 $ kan skrives til 300 $ f.eks. Da sparer du litt moms hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvis du bestiller fra et EU-land, så få det sendt poste restante til Sverige, så reiser du over og henter det der. Ref: http://forbrukerportalen.no/ Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 er mange butikker som ikke vil sende ting som gift, så send en mail og spørr først Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ok! takker for svar:) ble litt klokere nå... ringte til daekimporten.dk i dag, og han sjønte ikke hva jeg sa, så han sa jeg måtte sende mail... det gjorde jeg kl. 09.00 i dag. ringte til bake kl. 14.30 i dag, å da ble han sur på meg for de han sa jeg måtte skrive mail:S fikk nesten kjeft!! brukte samme addresse som han hadde sendt til meg tidligere... han virka nesten skremt! hva slags tull er dette da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Rett som det er at Tollvesenet ber om å få se kvittering for å sjekke at det påførte beløpet stemmer, ja... Med vennlig hilsen, Herr Klok Av Skade... :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 de sender den som en "gave":) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har fått masse gaver i fra USA så de gjør det om du spør, men gave grensa er på 1000,- ikke 200 ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 jeg bor på sørlandet 2 timer og 69 kr med båt, så det hender jeg kjører til dk med stålfelger og kommer hjem uten :P funker fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Noen som vet om det går ann å sette Post Restante adresse i Danmark? (Koster bare en hundrings over dammen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg