Gå til innhold

Prosjekt: Siddis Golfen

Ranger emnet


Finni84

Anbefalte innlegg

endelig mer pics :D

 

Ang det med haifinnen er det sikkert pga dårlig kontakt, eller at selve haifinnen ikke akkurat er det beste på markede..

 

Tviler på det er kontakten, var bra innen vi lakkerte den..så er nok lakken som ødlegger litt av signalet...så lurte på om noen hadde ide til hva som kan gjøres eller om den bare bør kastes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir det no senkesett i gården snart forresten?

Ja, senkesett har jeg snakket lenge om :) Men tenkte å ta det sist, etter jeg har fått bakfanger, grill og sideskjørter....Så blir nok ikke før utpå nyåret. Da skal den senkes samt hellakkeres....Men inntil da er og blir den en offroader ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ja, lurte på om det kunne hjelpe med å legge mye metall,ståltrådet "inni" haifinnen ettersom den er hul...og kansje dette ville forsterke signalet..men vet ikke hva type materiale/metall som tar imot mest signal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så trenger jeg enda hjelp til å skaffe nye grøftelys...Vil gjerne ha noen rundt små noen som er lette å skjule og ikke dekker hele hullet i fangeren :)

Noen som vet om noen forhandlere som har noe å velge mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huska feil hehe, 1.2k (sikkert skifta pris, jeg husker aldri feil ;P )

Takk så mye...sente mail til han....lyst å få noen lys i fangeren...tror det vil se bra ut ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår