Gå til innhold

Prosjekt: Siddis Golfen

Ranger emnet


Finni84

Anbefalte innlegg

O.T: vær snill å ikke montere noe IC på en bil uten turbo... det ser ut som du har stor motor, men blir forbikjørt av "mye rart"...:jerkoff:

blir litt for dumt å fake stor motor..

 

Bare synes det ser rått ut, derfor jeg også har vurdert dette..

Men samtidig er jeg litt usikker..blir ihvertfall noe av det siste jeg gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser jo bra ut da..

Veldig enig, er en grunn til folk tar av emblemene bak..for at folk ikke skal vite hvor stor motor man har..Vurderer å bytte dekselet i motoren for å få bort alt av 1.6 merker. Det skal være en bil som er godt stylet. og om vi får tak i en grei motor bytter vi kansje også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo bra ut da..

 

Ser idiotisk ut etter min mening.. Og pliiis, ikke chip en 1.6L.. Du betaler penger for noe du absolutt ikke merker engang.. Du merker deft på bensinutgiftene dine, fordi du tror du har 13.7hk mer og gasser, kjører forbi, racer og det går fortsatt like dårlig..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser idiotisk ut etter min mening.. Og pliiis, ikke chip en 1.6L.. Du betaler penger for noe du absolutt ikke merker engang.. Du merker deft på bensinutgiftene dine, fordi du tror du har 13.7hk mer og gasser, kjører forbi, racer og det går fortsatt like dårlig..

 

Ja, men som sagt så er det bra folk har forskjellig smak..hadda da vært kjedelig om alle bilene så like ut pga lik smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med intercooler som ikke fungerer så ville jeg kjøpt:

 

http://cgi.ebay.com/Type-R-EMBLEM-BADGE-STICKER-HONDA-EK9-NSX-1_W0QQitemZ290025664174QQihZ019QQcategoryZ72211QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Bare for å understreke hvor "rice" golf'en blir.

 

Syns det andre du gjør med bilen er bra, da du ikke velger den samme UTROLIG kjedelige golf R32 eller rieger stylinga - masse credz for det! Men intercooler på en 1.6L ??? Fyyyyyyyyy !!!

 

FYYYYY!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med intercooler som ikke fungerer så ville jeg kjøpt:

 

http://cgi.ebay.com/Type-R-EMBLEM-BADGE-STICKER-HONDA-EK9-NSX-1_W0QQitemZ290025664174QQihZ019QQcategoryZ72211QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Bare for å understreke hvor "rice" golf'en blir.

 

Syns det andre du gjør med bilen er bra, da du ikke velger den samme UTROLIG kjedelige golf R32 eller rieger stylinga - masse credz for det! Men intercooler på en 1.6L ??? Fyyyyyyyyy !!!

 

FYYYYY!!! :)

Takk for det :) Har absolutt ikke bestemt meg for det enda, vurderer først og fremst muligheten for bytte av motor....Men synes det er meget pent med en stor intercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoglym er kjempe enkelt og legge på, og enda enklere og ta av igjen. Turtle må du gni og banne og gni og banne og gni for å få på, og akkurat det samme for å få av. Styr unna.

 

Men husker svakt bak i hodet en del advarsler fra lakkerer om at du skal være forsiktig med å polere ny-lakkerte ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår