Gå til innhold

Prosjekt: Siddis Golfen

Ranger emnet


Finni84

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter mye om og men ble vi fornøyd med resultatet.

 

DSCF1011.jpg

 

DSCF1014.jpg

 

DSCF1020.jpg

 

Kanksje ikke så lett å se i mørket, men lakken ble ganske bra.

 

Her er forresten et bilde av den "berømte" :) duoen som jeg hele tiden refererer til som "VI".

 

DSCF1027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye om og men ble vi fornøyd med resultatet.

 

DSCF1011.jpg

 

DSCF1014.jpg

 

DSCF1020.jpg

 

Kanksje ikke så lett å se i mørket, men lakken ble ganske bra.

 

Her er forresten et bilde av den "berømte" :) duoen som jeg hele tiden refererer til som "VI".

 

DSCF1027.jpg

Bilen din er blit drit fin, gratulerer så mye, fint at du gjør noe annet enn r32 style :D

 

Du henger mye på shell forresten? :P

 

Du og fruen var meget søte:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger ikke mye på shell nei, men blir mye kveldsarbeid, og da er shell og statoil en fin plass å ta bilder samt få litt sunn og god kveldsmat... Synes rsfangere ol blir for vanlig, så er kjekt å bytte litt..Men man ser godt den manger skjørter og senk, og det skal også bli godt å få lakkert dørhåndtakene samt listene på torsdag. Men takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontlyktbytte: Napp av frontfanger, skru ut de fire skruene på lykta (to under og to over), koble ut pluggen bak på lykta (på utsiden av dekslet, litt knot, men den skal av!) og vipps, klart til innsetting av lykter igjen.

 

takk,men de skruene under,er de vanskelige å komme til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, det tror jeg da rimlig sikkert jeg har sett liggendes her i huset et sted ;D

 

Finni: blir det no senkesett på deg snart eller?

 

Blir ikke før etter nyttår...Skal ha på all stylinga først...

torx skusettet får man over alt...biltema feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår