Gå til innhold

Prosjekt: Siddis Golfen

Ranger emnet


Finni84

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når møller?hva....nei, vi vurderte å trekke om setene, men det blir for dyrt, vil ha noen racingstoler forran, og om det ikke er for vanskelig å få satt på vil vi nok gå for det alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å sjekke opp ang utvendig hel lakkering...(ikke i motorrom inni dørene ol.) Derfør må vi ha en farge som ikke er alt for ulik den vi har...

Har vurdert sølvmetallic med litt blåskjær i...men lurte også på sølvmetallic med pærlemor?er dette mulig?noen som har noen inspirasjonsbilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de fine impro lyktene Golfvr5..ble meget fornøyde med de...men var kun et problem....sikkert ikke så lite heller tenker jeg...problemet er at på en eller annen måte har kabelen blitt ødelagt under skiftet. Kjørelyset funker kun på den ene siden, mens alle andre lys fungerer. Noen som har en anelse om hva som kan være galt..bytta om på lyktene og det funket ikke da heller så det er ikke selve lampen eller pæra som det er noe galt med...Kan det være knekk på ledningen..forstår ikke det da jeg ikke var borti selve ledningen da jeg dro ut denne fra lampa

Noen vært borti lignende???

Bilder kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne lykta di å sjekk alle ledningene, at det ikke er noen som henger og slenger... Sjekk den brune jordings-ledninga og..

 

Tror ikke det kan være det...da vi koblet den lykta til kabelen på venstre side funket det fint...så etter hva jeg forstår tror jeg det må være høyre kabel FRA bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut av problemet..var en sikring som var gåen..men var ute på en kjøretur....lysene er veldig høye...er det linsen som gjør dette eller???hvordan justerer man det ned???(uten å bruke knappen i bilen, for denne er på det lågeste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår