bmw-boy Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har en høytaler bak som er ødelagt, så det er kun en som spiller. den er den eneste høytalern kobla på forsterkern, Sony XM 504Z (http://www.dealtime.co.uk/xPF-Sony_XM_504Z).. Den høytalern som er der er ikke noe utrolig merke eller no sånt, men den er på 400W maks... Det jeg lurer på er om jeg for bedre lyd enn det jeg har nå, hvis jeg kjøper disse høytalerne fra komplett, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318051 jeg har ikke råd til noe særlig mer enn det der så det hjelper ikke å komme med dyre forslag... :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Boston er jo generelt greit det, for 200,- er det uansett ikke dødsbra saker du får som regel. Ville heller kjøpt de du har linket enn mye annet rart til 200,- for å si det slik :). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Bare ikke bland sammen disse med Boston Accoustics, det er noe helt annet ;) De sakene der er vel for Boston Accoustics hva Phony er for Sony, hehe :D Men de gjør vel jobben, selv om jeg heller ville satsa på noe bedre i front på forsterkern heller enn noe bak :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 lyden foran synes jeg ikke er noe å klage på... jeg liker å ha lyd bak og jeg. Jeg tror nok jeg satser på de. finner jo ikke noe annet enn de til 2 - 300 kr så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Bare ikke bland sammen disse med Boston Accoustics, det er noe helt annet ;)De sakene der er vel for Boston Accoustics hva Phony er for Sony, hehe :D Men de gjør vel jobben, selv om jeg heller ville satsa på noe bedre i front på forsterkern heller enn noe bak :) Ah ok :p Vel, blir forsåvidt det samme uansett. Tror majoriteten av alle høytalere i denne prisklassen vil høres sånn ca likt ut :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg