super_truls Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Heisann kara! Jeg har fått en meeeeget strøken MK2 1.3i:puke 1989 mod. GRATIS:cool: også lurer jeg på noen bra tips til å få litt mere guff ut av bilen? Jeg tenkte litt på om det var mulig å montere en G40 lader på den siden det er 1.3i? eller blir det myyye krimskrams som må til for å få det til? Kom gjerne med evt. andre gode tips til trimming, som er greit å få godkjent;) Jeg hadde forøvrig planer om å bygge om til VR6 men pga. så mye styr og usikkerhet med godkjenning så har jeg lagt det fra meg. Jeg har også lurt litt på om å bygge om til G60 eller GTI;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 du fikk det ett dårlig utganspunkt til å bytte motor, men det er meste er mulig!:) vis jeg var deg ville jeg heller bare ha bygget om til gti 8v, går godt å er holdbart:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 åsso kan han kjøpe motorn din:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ingen som vet om det er gunstig å få tak i en G40 lader og montere? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Nei, er nok mer lettvint og lønnsomt å skaffe en original G40 motor å montere da. Polo Classic kan vel alltids svare på det du måtte lure på om G40/G60 motorer, ombygging osv. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 okei;) thanks;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg