Gå til innhold

Rallye grill

Ranger emnet

Zack

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen norske sjapper som selger emblem fri rallye grill til en rimelig penge ? Vil da ha den fra Mattig, ikke det skjeive JOM pisset....

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen norske sjapper som selger emblem fri rallye grill til en rimelig penge ? Vil da ha den fra Mattig, ikke det skjeive JOM pisset....

Har nettopp kjøpt en mattig emblemfri rallyegrill fra ebay i tyskland. Bruk søkeord "mattig rallye" Koster en høvding inkl porto. Nesten halve pris forhold til norge..

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt :offtopic hvordan har du klart å ordne forsikring på G60 rallye? Vurderte å kjøpe en slik en for et parr år siden. Hadde ikke sjangs på forsikring. Kunne registrere den på fadern, men da måtte han garantere at det kun var han som brukte bilen...var en fin bil, chippa til 190hk. Kjørte den fra Svolvær til Moskenes. Artig bil i svingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt :offtopic hvordan har du klart å ordne forsikring på G60 rallye? Vurderte å kjøpe en slik en for et parr år siden. Hadde ikke sjangs på forsikring. Kunne registrere den på fadern, men da måtte han garantere at det kun var han som brukte bilen...var en fin bil, chippa til 190hk. Kjørte den fra Svolvær til Moskenes. Artig bil i svingene.

Var ikke noe problem det for min del. Var 19år når eg kjøpte den. Forsikret den på meg uten noe problem.. Og ja, det er en artig bil ikke bare i svinger men over alt:)

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe problem det for min del. Var 19år når eg kjøpte den. Forsikret den på meg uten noe problem.. Og ja, det er en artig bil ikke bare i svinger men over alt:)

Hmm...urettferdig :assman

Korsen selskap bruker du da? Gode kontaker i forsikringsbransjen? Ljuging på motorstørrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt en mattig emblemfri rallyegrill fra ebay i tyskland. Bruk søkeord "mattig rallye" Koster en høvding inkl porto. Nesten halve pris forhold til norge..

Det var jo veldig billig da. 2500 for hele stasen? ramme og grill?

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo veldig billig da. 2500 for hele stasen? ramme og grill?

Hvor fikk 2500,- fra egentlig?

Og som Stian sier her.. Det er bare grillen og grilllisten som eg har kjøpt. Har rallye front på rallyen fra før av;)

Edit: Her er forresten link til en grisebillig emblemfri rallye groll http://cgi.ebay.de/Rallye-Frontgrill-VW-Golf-2-G60-ohne-Emblem_W0QQitemZ8071435417QQcategoryZ64928QQrdZ1QQcmdZViewItem

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk 2500,- fra egentlig?

Og som Stian sier her.. Det er bare grillen og grilllisten som eg har kjøpt. Har rallye front på rallyen fra før av;)

Edit: Her er forresten link til en grisebillig emblemfri rallye groll http://cgi.ebay.de/Rallye-Frontgrill-VW-Golf-2-G60-ohne-Emblem_W0QQitemZ8071435417QQcategoryZ64928QQrdZ1QQcmdZViewItem

Hehe.. hvor 3 av festene er knekkte ja, sattser heller på en ny en via ebay, Mattig. Ligger på rett under 70€.. billig det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man få tak i en komplett rallye front?

Kjøpte min via ebay i Tyskland nå nylig.. Den kom komplett med frontseksjon, lykter og grill (med emblem), fikk den for 400€ totalt, å denne er strøøken!

Veldig fornøyd med kjøpet. Bare til å begynne å lete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider