Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 soting av hovedlykter.. Jeg har vudert og sote glasse på hovedlyktene.. Vil dette redusere styrken på lyset mye!?!? har tenkt å sote dette svart men ikke alt for svart!?!?! Ja jeg vet dette er ulovlig! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ja vil redusere merkbarbart.da tror jeg heller ville kjøpe nye frontlykter med mørk innfaning og angel eyes. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det går en syclone her i byen med sånne "lokk" over lyktene han kan ta av og på, da ser det ut som de er 100% svarte når de er på og 100% klare når han tar de av. Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hvordan bil er detta da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg