licorice84 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Driver å skal fjerne viskeren bak nå og skal da kjøpe propp til å tette igjen... Men er det noen som vet hvordan størrelse det er på hullet? Den må jo nesten være akkurat størrelse.... :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hva med å måle selv? Om du driver med det nå, så er det jo ikke no problem.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Driver ikke med det nå skjønner du! Har ikke demontert viskeren enda,så derfor får jeg ikke målt...Og jeg gidder ikke demontere den i dag tilfelle det regner i morgen... ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hmm, to forskjellige som svarer på det samme? Om du er redd for regnet, så burde jo heller ikke demontere den da:rolleyes: Men du finner fort ut hvor stor proppen skal være når du har demonterer viskeren. Propp får du på bensinstasjoner/bilrekivisitaer:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 JA! det var to som svarte på det samme, når jeg er på besøk hos en kar (gti-r) og han ikke logger ut og jeg skriver her mens han er logget inn så blir det sånn! Er ikke redd for regnet,men unødvendig at det regner inn i hullet og ned i bilen når den ikke har propp! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Agressiv? Demontere viskeren gjør du jo på maks 5 minutter, og propp er da lett å skaffe, og du bruker kanskje 34 sekunder på å skru på proppen. Men når du gjør det er det samme for meg, prøvde bare å svare på det du lurte på. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 kan jo og sett en teip bit over hullet til du får i propp og sette i -vidar- Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg