tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 noen som har handla med daekimporten her? er det bare å føre over penger til de, så sender de felga? hvilken garanti har jeg for at de sender? og leverer de kjapt? på forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ring til de for å få vite priser ogsånt for utenlands sendinger.. så, ring til de du :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ring til de for å få vite priser ogsånt for utenlands sendinger.. så, ring til de du :) gjorde det, men han sjønte ikke hva jeg sa... andre gangen klikkan!:S :deng frekk fyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 da hadde jeg ikke giddi å kjøpt no der gitt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 da hadde jeg ikke giddi å kjøpt no der gitt får jo godpris da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har ikke noe å si om det er godpris hvis de klikker pga noen spørsmål... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har ikke noe å si om det er godpris hvis de klikker pga noen spørsmål... josh.... i og med at jeg får varen jeg skal ha til 4-5 tusen spenn mindre enn hva jeg må betale i norge, så får jeg bare handle, bli fornøyd og gi f... i MARTIN fra http://www.daekkimporten.dkDevil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg