Gå til innhold

Bilstereo for første gang!

Ranger emnet

Skeptisk

Anbefalte innlegg

Hei,

Planlegger å installere bilstereo i bilen min om ikke så altfor lenge, men.. jeg har null peiling på hvordan jeg skal gjøre det!

Er dette noe verksteder kan gjøre for en liten sum, eller hvor mye kreves det for å gjøre det selv? Noen som har en liten "guide" ?

Takk på forhånd :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg tid til å lese eldre poster her på forumet. Er mange som har spurt om lignende ting før deg.

Ellers så kan jo du også fortelle hva du planlegger å ha i bilen din og ca budsjett. sÅ FÅR DU KANSKJE NOEN GODE TILBUD.

Også hvis du sier hvor du bor i landet så kan folk evt tipse om hvor det går ann å få montert.

Men kan jo nevne at feks i bergen ligger timeprisen til bilradiospesialisten på ca 500kr timen og det går fort 3-4 timer selv med enkle instalasjoner...

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjerne vært en ide å fortelle hvor du bor hvis du forventer råd og tips om installasjoner.

Ikke alle tar samme timepris som bilradiospesialisten

Det er nok mange rundtom i landet som trør til med tips på montering, dersom du spør.

Det er en del feller å "gå" i så det er greit å ha en litt erfaren installatør med på laget.

Jeg kan ikke motta PM men skriv her så kan jeg også komme med tips.

Hvor i landet holder du til?

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg tid til å lese eldre poster her på forumet. Er mange som har spurt om lignende ting før deg.

Ellers så kan jo du også fortelle hva du planlegger å ha i bilen din og ca budsjett. sÅ FÅR DU KANSKJE NOEN GODE TILBUD.

Også hvis du sier hvor du bor i landet så kan folk evt tipse om hvor det går ann å få montert.

Men kan jo nevne at feks i bergen ligger timeprisen til bilradiospesialisten på ca 500kr timen og det går fort 3-4 timer selv med enkle instalasjoner...

Gode tilbud tviler jeg ikke på at folk har, men selv om jeg hadde fått et topp oppsett til 6000 hadde jeg ikke hatt sjans til å installere greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider