Gå til innhold

beskytelsesplate under motor

Ranger emnet

Merog

Anbefalte innlegg

Jeg la inn delenummerene for ei stund siden på siden til marius, men tengte jeg kunne legge ut en tråd om det her!

Beskytelsesplateundermotor.jpg

For bensinbiler: 1J0 018 930 C

For dieselbiler: 1J0 018 930 B

Det står på bildet også.

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detter er ikke den vanlige plast dritten, dette er av stål. prisen husker jeg ikke, man mariuas skal jo snart kjøpe den.

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plata koster med alle detaljer for montering ca 2300,- Dette er MED VACN rabbatt på Vw Ryen. Regn med ca 1500,- i monteringskostnad om det skal tas på Møller...er en times jobb fikk jeg opplyst! Men vil tro det er verdt det for de med skamsenk... plata er armert Stål lissom.

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hans føltes lettere enn min foran, GTI 1.8T mot V5 2.3. Kanskje beskrive det som om min vil gå rett frem et øyeblikk i forhold når en går inn i en sving. Spesielt når en bremser ned og da slipper bremsen for å starte svingen. Det var det jeg følte, etter plata hans så var det mer eller mindre samme "feel" - da begge hadde plater. Ikke noe stort poeng, siden jeg ikke kjører på bane eller kommer til å gjøre det - ei heller noe stort poeng ved daglig kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid den, men minst 20 kg +-. Hvis du planlegger skamsenk, så som jeg har skrevet tidligere, regn med at du mister minst 15-20 mm. Jeg skrapte ofte selv uten senke fjører og skraper ganske ofte med 35mm. Hvis du planlegger å kjøre med mer enn 35mm ... så la vil min anbefaling være å la platen være. Dog, hva jeg finner akseptablet vil en annen finne uakseptablet og vice versa :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider