Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Tittet litt på gamlebilen idag.. Fikk lyst til å grine.. Før: Nå: :oohh Min nye og min gamle.. Frontfanger'n har tatt kvelden, sideskjørtene sitter løst, bakfanger'n har sprukket lakk og henger på venstre side, bakleppa er sprukket.. Huffe.. :shake Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Du som har gjordt dårlig arbeid? *host* :hide Neida;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Du som har gjordt dårlig arbeid? *host* :hide Neida;) Ja, ikke sant? Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Må si meg enig i at den var finere nårr den forlot deg ja, nice work;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ja, var en del kulere i din tid jah...men hvor har du fått tak i den frontfangeren?hva heter den??? Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg hadde fått hjertestans jeg! Om jeg hadde sett golfen min sånn om noen år:O Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er visst ikke alle som klarer å holde en bil like finn med tid og stunder. HAdde alle tatt skikkelig vare på bilene sine så hadde det vært en fryd å kjøpt bruktbil. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hva i faen.. Har han kjørt bilcross med den eller? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jaja, sånn kan det gikk. Var en ekstrem forvandling til det værre det der. Ikke bra:shake Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Trist å se alle bilene som blir så til de grader rasert altså, folk tenker jo ikke over noen ting :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Uff, den stylinga hang litt på halv sju der ass.. Synd for en bil som var så pen! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ja, var en del kulere i din tid jah...men hvor har du fått tak i den frontfangeren?hva heter den??? Hola! Du finner den her... http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_31&products_id=519 Får den nok billigere fra Tyskland, men der er en norsk forhandler ihvertfall.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 føler med deg..vet akkurat hvordan du har det :( solgte gull-ungen min for omkring et halvt år siden.. Bilen var kostet på over 50k i ekstrautstyr og styling...og var i mine øyne heeeelt perfekt.. nå ser den bare fæl ut..speil som henger, fangere som er skjeve, lykter som er knust, seter som er møkkete..og bilen som sikkert ikke har blitt vaska siden påske.. Nei det er jammenmeg trist og selge noe man har lagt inn haugevis av timer og kroner i, når ny eier ikke klarer, gidder, vil ta vare på det.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 merkelig egentlig at folk ikke vil beholde bilen pen... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 merkelig egentlig at folk ikke vil beholde bilen pen... Folk tenker ikke over hvor mye slik rasering koster dem av arbeid og penger :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg