Gå til innhold

classic eller 90 fangere??

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

har kommet så langt i prosjektet mitt at utseende er i sin plass til utskifting. hva er så, stiligst? har jo forsåvidt alt av 90 fangere, lister og felger, men føler alikevel at den klassiske "old school" typen er tøff som ragg. hva mener dere man burde gå for? er litt stuck :well .

felger (konig remember blk 14) og senk er snart på vei. bare kom med noen løse tips og råd, det meste vil nok bli tatt i betraktning :) mvh en som håper bilen hans snart kan rulle for egen maskin.

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har kommet så langt i prosjektet mitt at utseende er i sin plass til utskifting. hva er så, stiligst? har jo forsåvidt alt av 90 fangere, lister og felger, men føler alikevel at den klassiske "old school" typen er tøff som ragg. hva mener dere man burde gå for? er litt stuck :well .

felger (konig remember blk 14) og senk er snart på vei. bare kom med noen løse tips og råd, det meste vil nok bli tatt i betraktning :) mvh en som håper bilen hans snart kan rulle for egen maskin.

Jeg hadde gått får 90 fangere med sideskjørt og golf-front (eblemfri). Kanskje satt på en leppe på frontfangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått får 90 fangere med sideskjørt og golf-front (eblemfri). Kanskje satt på en leppe på frontfangeren.

Måtte bare quote meg selv :p Må si jetta rallyfronten også er utrolig rå, men det er noe med meg og runde lykter :p Kanskje det har smitta over fra mopeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-fangere

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, har titta litt rundt og jeg fant en som traff meg midt i hjertet. gamle fangere en liten gtileppe under, rallyfront, noe alla bbs rs og skamsenking.

mener det er til og leve med? men vinden kan fortsatt snu =)

hadde 90fangere på golfen også, så jeg har på alle måter lyst til og prøve noe "nytt". :thanks

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, har titta litt rundt og jeg fant en som traff meg midt i hjertet. gamle fangere en liten gtileppe under, rallyfront, noe alla bbs rs og skamsenking.

mener det er til og leve med? men vinden kan fortsatt snu =)

hadde 90fangere på golfen også, så jeg har på alle måter lyst til og prøve noe "nytt". :thanks

Selge 90-bakfangeren eller?

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk den beige gutten min :) Krom, beige, brei 13 og takstativ ;) KILLER :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge 90-bakfangeren eller?

Mye mulig de kommer ut for salg om jeg blir fornøyd, men det nye resultatet. (noe jeg sikkert blir) :).

Fargen er uviss ennå. Har lyst på lilla eller oxford-grønn, hvis det er det det heter?

Må nesten kaste på eksteriøret først og finne riktig "stil". Får jeg det som jeg vil blir det mongofett!!! moi

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for de svarte "klassiske" fangerene med chrome striper, og golf II singel lykt grill med "chrome" striper rundt. Kjør kleen og lavt, sats på 8x15/8x16 med feet kant.

Alle med jetta kjører 90fangere og rallye grill osv, er pent det også, men skal du prøve å skille deg litt mere ut fra de andre så kan du jo prøve dette. Test først på dubmodder.com og sjekk ut hva du selv syntes.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle med jetta kjører 90fangere og rallye grill osv, er pent det også, men skal du prøve å skille deg litt mere ut fra de andre så kan du jo prøve dette. Test først på dubmodder.com og sjekk ut hva du selv syntes.

noen har da også mk3fanger....

tror bilen kan bli bra om du gjør de riktige tingene...

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen har da også mk3fanger....

tror bilen kan bli bra om du gjør de riktige tingene...

Er greit å gjøre ting som skiller seg ut. men når du sier de "riktige tingene" hva mener du med det? Er så mye som for enkelte kan være riktig, og for andre være skikkelig på tryne, slik som angel eyes og lexus lykter på golf II osv:???:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig de kommer ut for salg om jeg blir fornøyd, men det nye resultatet. (noe jeg sikkert blir) :).

Fargen er uviss ennå. Har lyst på lilla eller oxford-grønn, hvis det er det det heter?

Må nesten kaste på eksteriøret først og finne riktig "stil". Får jeg det som jeg vil blir det mongofett!!! moi

oxfordgreen eller BRG.. kongefarge med små fangere :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for de svarte "klassiske" fangerene med chrome striper, og golf II singel lykt grill med "chrome" striper rundt. Kjør kleen og lavt, sats på 8x15/8x16 med feet kant.

3333310.jpg

det her hadde hvert drømmen i disse dager :). men med anna grill og crom i alle vinduslister (så ikke at den hadde det med en gang :)). tror ikke jeg skal ta helt av og bytte dørhåndtak og sånn. ville ikke kle den. eller hva?

lexsus lykter eller f-150 ligth... style vil jeg ha med frabedt :). nei det blir ett ryddig og pent utseende.

uannsett hva man gjør er det folk som mener det er stygt eller at de kunne gjort det bedre selv, he he.

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider