G.T.I Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har kommet så langt i prosjektet mitt at utseende er i sin plass til utskifting. hva er så, stiligst? har jo forsåvidt alt av 90 fangere, lister og felger, men føler alikevel at den klassiske "old school" typen er tøff som ragg. hva mener dere man burde gå for? er litt stuck :well . felger (konig remember blk 14) og senk er snart på vei. bare kom med noen løse tips og råd, det meste vil nok bli tatt i betraktning :) mvh en som håper bilen hans snart kan rulle for egen maskin. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har kommet så langt i prosjektet mitt at utseende er i sin plass til utskifting. hva er så, stiligst? har jo forsåvidt alt av 90 fangere, lister og felger, men føler alikevel at den klassiske "old school" typen er tøff som ragg. hva mener dere man burde gå for? er litt stuck :well . felger (konig remember blk 14) og senk er snart på vei. bare kom med noen løse tips og råd, det meste vil nok bli tatt i betraktning :) mvh en som håper bilen hans snart kan rulle for egen maskin. Jeg hadde gått får 90 fangere med sideskjørt og golf-front (eblemfri). Kanskje satt på en leppe på frontfangeren. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg hadde gått får 90 fangere med sideskjørt og golf-front (eblemfri). Kanskje satt på en leppe på frontfangeren. Måtte bare quote meg selv :p Må si jetta rallyfronten også er utrolig rå, men det er noe med meg og runde lykter :p Kanskje det har smitta over fra mopeden. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 har kommet så langt i prosjektet mitt at utseende er i sin plass til utskifting. hva er så, stiligst? har jo forsåvidt alt av 90 fangere, lister og felger, men føler alikevel at den klassiske "old school" typen er tøff som ragg. hva mener dere man burde gå for? er litt stuck :well . felger (konig remember blk 14) og senk er snart på vei. bare kom med noen løse tips og råd, det meste vil nok bli tatt i betraktning :) mvh en som håper bilen hans snart kan rulle for egen maskin. 90-fangere Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 "old school" helt klart.. sjangsen for å skille seg ut litt er en del større da.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 he he, har titta litt rundt og jeg fant en som traff meg midt i hjertet. gamle fangere en liten gtileppe under, rallyfront, noe alla bbs rs og skamsenking. mener det er til og leve med? men vinden kan fortsatt snu =) hadde 90fangere på golfen også, så jeg har på alle måter lyst til og prøve noe "nytt". :thanks Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 he he, har titta litt rundt og jeg fant en som traff meg midt i hjertet. gamle fangere en liten gtileppe under, rallyfront, noe alla bbs rs og skamsenking.mener det er til og leve med? men vinden kan fortsatt snu =) hadde 90fangere på golfen også, så jeg har på alle måter lyst til og prøve noe "nytt". :thanks Selge 90-bakfangeren eller? Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Lakk den beige gutten min :) Krom, beige, brei 13 og takstativ ;) KILLER :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Selge 90-bakfangeren eller? Mye mulig de kommer ut for salg om jeg blir fornøyd, men det nye resultatet. (noe jeg sikkert blir) :). Fargen er uviss ennå. Har lyst på lilla eller oxford-grønn, hvis det er det det heter? Må nesten kaste på eksteriøret først og finne riktig "stil". Får jeg det som jeg vil blir det mongofett!!! moi Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gå for de svarte "klassiske" fangerene med chrome striper, og golf II singel lykt grill med "chrome" striper rundt. Kjør kleen og lavt, sats på 8x15/8x16 med feet kant. Alle med jetta kjører 90fangere og rallye grill osv, er pent det også, men skal du prøve å skille deg litt mere ut fra de andre så kan du jo prøve dette. Test først på dubmodder.com og sjekk ut hva du selv syntes. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Alle med jetta kjører 90fangere og rallye grill osv, er pent det også, men skal du prøve å skille deg litt mere ut fra de andre så kan du jo prøve dette. Test først på dubmodder.com og sjekk ut hva du selv syntes. noen har da også mk3fanger.... tror bilen kan bli bra om du gjør de riktige tingene... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 noen har da også mk3fanger.... tror bilen kan bli bra om du gjør de riktige tingene... Er greit å gjøre ting som skiller seg ut. men når du sier de "riktige tingene" hva mener du med det? Er så mye som for enkelte kan være riktig, og for andre være skikkelig på tryne, slik som angel eyes og lexus lykter på golf II osv:???: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Mye mulig de kommer ut for salg om jeg blir fornøyd, men det nye resultatet. (noe jeg sikkert blir) :). Fargen er uviss ennå. Har lyst på lilla eller oxford-grønn, hvis det er det det heter? Må nesten kaste på eksteriøret først og finne riktig "stil". Får jeg det som jeg vil blir det mongofett!!! moi oxfordgreen eller BRG.. kongefarge med små fangere :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gå for de svarte "klassiske" fangerene med chrome striper, og golf II singel lykt grill med "chrome" striper rundt. Kjør kleen og lavt, sats på 8x15/8x16 med feet kant. Alle med jetta kjører 90fangere og rallye grill osv, er pent det også, men skal du prøve å skille deg litt mere ut fra de andre så kan du jo prøve dette. Test først på dubmodder.com og sjekk ut hva du selv syntes. det her hadde hvert drømmen i disse dager :). men med anna grill og crom i alle vinduslister (så ikke at den hadde det med en gang :)). tror ikke jeg skal ta helt av og bytte dørhåndtak og sånn. ville ikke kle den. eller hva? lexsus lykter eller f-150 ligth... style vil jeg ha med frabedt :). nei det blir ett ryddig og pent utseende. uannsett hva man gjør er det folk som mener det er stygt eller at de kunne gjort det bedre selv, he he. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Tror helt chrome dørhåndtak kan bli litt for mye. den jettaen på bildet var rå deilig. skulle bare hatt golf II grill :hide Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg