Sprauten Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei! Noen her som aner en ca. pris på full proffesionell lakkering av fangere? Vurdere å kjøpe et nytt sett me 90'fangere for Golf mk2, å hel lakkere...men jeg orker ikke om det blir _alt_ for dyrt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Prøv søkefunksjonen. Pris er mellom 10 -30 tusen ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 10 - 30000 var litt drøyt for bare fangere døøh... Si 3-4 tusen + lakk du tenker jeg for 2 fangere elns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Si 3-4 tusen + lakk du tenker jeg for 2 fangere elns er nok rundt der ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 sorry.. leste litt fort og tenkte hellakering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 På verkstedet der jeg jobber kan du regne m 2-2500,- + mva. pr fanger ca. . . . .inkludert alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg