Jonomega Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som har prøvd det med sotspray? Hvordan blir resultatet? Noen som har noen tips å komme med? Hvordan skal je gjøre det for å få best resultat? Takker for aller svar je kan få :thanks :driving Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sprayen fra Torshov fungerer bra... Vask lyktene skikkelig med tynner eller noe sånt... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sprayen fra Torshov fungerer bra... Vask lyktene skikkelig med tynner eller noe sånt... Oki, Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Husk å spray jevne lag når du lakkerer baklyktene så ser de ikke at det er lakkert på biltilsynet engang :p Jeg lakka mine baklykter med rød transparent lakk fra torshov og ble meget bra det, jevnt og fint .Meget lett å lakkere med faktisk også ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Er stor forsjell på merkene. Jeg brukte en boks med bilde av en golf 2 på. Den fungerte velldig bra. La seg fint utover og tørket lett. Men så prøvde jeg ett annet merke (husker ikke det heller) og det bare klumpet seg og tok over en dag før det var tørket. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er stor forsjell på merkene.. jeg brukte en boks med bilde av en golf 2 på.. den fungerte velldig bra.. la seg fint utover og tørket lett.. men så brøvde jeg ett annet merke (husker ikke det heller) og det bare klumpet seg og tok over en dag før det var tørket.. må skriva rett brøvde er vel prøvde du meine hehe Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 må skriva rettbrøvde er vel prøvde du meine hehe Ingen er perfekt vettu.. Men nå er det fixet.. Har til og med begynt med STORE bokstaver etter punkum.. Fornøyd.? hehe Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Den på torshov er svært bra ja... Kan anbefales! ;) Veldig mange som har spurt hvor jeg har kjøpt lyktene mine.. Hihi! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg