Ongabonga Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som har dette ligende på PCen og kan legge det ut her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Finnes vel ikke tüv på de fjørene? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Så jeg må kjøpe meg noe annet da, hvis jeg skal ha det godkjent? Satt nemlig på slike fjærer når jeg kjøpte bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 lakk fjørene sorte og ha dem fulle i dritt.. da ser det ut som orginalfjærer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Eller evt kjøp deg TÜV godkjente lesjöfors fjører til 240... (40mm) koster rundt 1300-1400,- Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Så jeg må kjøpe meg noe annet da, hvis jeg skal ha det godkjent?Satt nemlig på slike fjærer når jeg kjøpte bilen. Stemmer det ja.. Kjøp du lesjøfors du Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hørte før i tiden at jamex knekker lett. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ikke bare det DaB , di er jo selvjusterende , 10mm i året , en kamerat har det på 740 sin , og den er lågere enn nooooen annen 740 eg har sett... hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Knekker vel ringer av hvert år da... Nei, investere i Lesjøfors, billige og gode fjærer som er godkjent! :) Med nye dempere blir det knall! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Må jeg ha ny forstillingkontroll ved bytte til Lesjøfors? Tok nemlig akkurat den kontrollen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 du må nok det ja edit: mål høyden på bilen foran (toppen av hjulbuen) før og etter skifte av fjører etter at bilen har rullet frem og tilbake på flatt underlag. Dersom høyden er tilnærmet lik greier du deg uten kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Da prøver jeg det. Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg