volvo145 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei Er det noen som vet hvor pollenfilteret er, på en V70 2001 ? Og er det kjappt gjort å skifte det? Lukter litt uggent i bilen avogtil synes jeg (han som hadde den før røkte i bilen:cool: ) . Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ligger under hanskerommet. ta bort dekslet under hanskeromsluken. 2 stk torx 25. under der igjen har du ett svart lokk (står skrudd oppover). det dekslet er festet med 4 stk torx 25. inni der står filteret. det er 2 typer filter; ett lite og ett stort, alt etter hvilket klimaanlegg du har. det enkleste er å demontere, for å finne ut hvilket du har. mvh jim rune Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 kjempe greier :D tusen takk for svaret, da skal jeg skru det ut i mårrå og skifte det. Kansje jeg finner ut av en utrolig irriterende kvitrelyd jeg har fra hanskerommet i hver eneste hump, i samme slengen ;) . Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg