Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei Jeg har noe tull med draget i golfen, og mange mener det kan være luftmengdemålern. Hvordan går jeg fram for å rengjøre denne? Mente noen snakka om å gjøre den ren i rødsprit...? Skal chippe bilen og vil ha dette i orden først. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg har en heeeelt ny luftmengdemåler som jeg skal selge!! er ikke sikker på om den passer på din da men men! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som vet om den passer? en 1.6l bensin på en 1.9 diesel.. Hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Aner ikke hvordan du renser. Men all logikk hos meg tilsier at dette ikke passer om hverandre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Tviler sterkt jeg og.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hmf... hvordan reagerer bilen din da du kjører a? bilen går fint helt opp til 3000 rpm... og så dør den liksom? I så fall er det bare å kjøpe ny! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 draget er generelt litt dårlig, og om jeg tynern skikkelig i 4. giret (gjerne i oppoverbakke) så dør den helt.. Går i nødmodus og må startes på nytt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kjøp ny LMM, er pant på Møller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Slenger meg på med resten.. Kjøp ny med en gang, du vil være nødt for å gjøre det en gang uansett.. Er som nevnt pant på denne delen, så den nye kommer på rett over 1000-lappen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jøss.. Pant? Virkelig? Hehe.. Får stikke innom dem i morra å høre.. Men yosh mener det neppe er LMM.. Bilen går som sagt i nødmodus etter litt pådragning og det vil den, ifølge yosh, ikke gjøre...? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ta en titt på denne siden http://www.trimchip.com/test/tekniske%20artikler/LMM.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 kan være problemer med noen reléer (mener jeg det var) som gjør at turboen ikke gir noe ladetrykk. Kan skje under hard belastning, og må starte bilen på nytt. Har skjedd flere ganger med min bror sin A4 tdi. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Quoter: Andre symptomer på feil ved luftmassemåler: *Bilen din begynner ved gitte anledninger å gå svært dårlig, oftest ved en kombinasjon av stigning og høyere turtall. Situasjonen oppleves omtrent som om turboen har koblet ut (og det har den faktisk også!). *Ved å stoppe motoren - vente ca 10 sekunder - og deretter starte den igjen, er motorkraften tilbake igjen. Bytt LMM'n din du ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Chris: du har helt rett.. Ser ut til at det er dette som er problemet ja. Vil jeg kunne se det på vag-com? Hadde den jo inne til diagnostikk på møller og tror ikke de fant det problemet DA i allefall.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Chris: du har helt rett.. Ser ut til at det er dette som er problemet ja. Vil jeg kunne se det på vag-com? Hadde den jo inne til diagnostikk på møller og tror ikke de fant det problemet DA i allefall.. Jeg quoter litt igjen jeg ;) Feil på luftmassemåleren blir ikke oppdaget gjennom vanlig motordiagnostikk, fordi de mest vanlige diagnoseinstrumentene ikke registrerer feil før det er signalbrudd på kabler eller internt i komponenten. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.