Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei Jeg skal chippe med Golf 1.9 TDI 90 hk hos en av TS racing sine gutter som har starta ei avdeling på stokmarknes. Får 35 ekstra illsinte ponnier da.. Men hvordan er det med fare for at girkassa skal ta kvelden etc? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Skulle vel ikke være noe probøem tror jeg , eneste du må være forsiktig med er Oljebytting...Bytt olje senest hver 10.000 km.. ellers kan motoren slite ganske fort , iallefall etter chipping ;) Ellers ser jeg ikke noe fare med å chippe.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ok. Importør sier at det er vanlig at girkassa går.. (!) Men har nå aldri hørt noe.. Dette er jo en 90 hk og ikke en 110. Er det forskjellig girkasse på disse to? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Forrige bilen min kjørte jeg over 100.000 km i chippet tilstand, og den kjørte jeg virkelig HARDT !! Eneste jeg mått bytte i løpet av de 100.000km var noen drivledd foran :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hehe.. ja driver å forhandler om pris nå :) får jeg no bra gjør jeg det om en ukes tid Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er så verdt det. Og gutta hos TS har peil på det de driv med. Kan varmt anbefales :D Jeg betalte 5000 for min. Og på vw-audi-club reklamerer de jo for chip, ventil og luftfilter for 7000 inkl mva og montering. :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er så verdt det. Og gutta hos TS har peil på det de driv med. Kan varmt anbefales :DJeg betalte 5000 for min. Og på vw-audi-club reklamerer de jo for chip, ventil og luftfilter for 7000 inkl mva og montering. :D Men det gjelder vel for 1.8 T motorene da :) Har aldri hørt at de bytter dumpvnetil og luftfilter på TDI :popcorn Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sant sant :p Men uansett har de rabatt til VACN-medlemmer :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sant sant :p Men uansett har de rabatt til VACN-medlemmer :) Jupp det har de, :D Kamerat av meg fikk det for 6000,- Med vacn rabatter Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Driver å skaffer meg en avtale.. Litt reklame mot chip nå :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Høres bra ut :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg