Gå til innhold

Pimp my ride NORGE

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okey, skjønner!

Pimp my ride norge blir bare for dumt, hvis det blir aktuelt så blir det sikkert ikke lenge til at dem finner en 16 åring som trimmer mopeder oppi bygda ett sted, lager program av det og kaller det OCC Norge!

LOOOL!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er så dumt med Pimp my ride er at de ikke gjør noe med motoren!!

Finnes alt Pimp my ride UK

Har faktisk gjort det 2 ganger. En gang var det en CRX som ikke funka som de restaurerte og en annen gang satt de inn ny motor i en Chevelle cab. Fikser også litt girkasser osv har jeg sett(kjøper sannsynligvis ny). Men for all del, de burde gjort mer. Mistenker også at mange av bilene vil se like ille/værre ut enn de gjorde før. Mange av folka kan jo f*** ikke kjøre! Ikke gidder de å fikse ting hvis det går galt heller. De bare syter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk gjort det 2 ganger. En gang var det en CRX som ikke funka som de restaurerte og en annen gang satt de inn ny motor i en Chevelle cab. Fikser også litt girkasser osv har jeg sett(kjøper sannsynligvis ny). Men for all del, de burde gjort mer. Mistenker også at mange av bilene vil se like ille/værre ut enn de gjorde før. Mange av folka kan jo f*** ikke kjøre! Ikke gidder de å fikse ting hvis det går galt heller. De bare syter.

Har vært ett par som prøvde/ville fikse dem, som hadde fått dem i dårlig stand, aldri bulket selv, men ikke hadde råd til å fikse.

Balladen du snakket om fikk så deilig, rødt lakkert luftfilter :P

Tror ikke de byttet ut så utrolig mye. Men den Chevellen fikk digg motor, etter det jeg husker :)

Generelt sett ser jeg på US som bedre enn UK, da UK er en forferdelig kopi med Westwood i spissen. Xzibit ler kanskje av seg selv, men de er iallfall fete nok. Ingen tvil om at Carisma kan det de driver med, de må jo også sveise rust (finnes ikke salt i CA).

OCC er forresten Orange County Choppers, ikke WCC.. Bare slik, hvis noen blander. Ellers mojjo kommentar :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er EGENTLIG Westwood? Jeg har ALDRI før hørt om kroppen![/quote

hørte at han var en eller annen kjent Rapper ellerno der borte,hakke hørt om han før nå nylig jeg heller.. spør du meg så er pimp my ride Uk tragisk. virker som de prøver og snakke helt likt som de på pimp my ride Usa,men så blir det bare slitsomt og høre på den engelske uttalen. bilene de "pimper" skal jeg ikke uttale meg om engang

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er EGENTLIG Westwood? Jeg har ALDRI før hørt om kroppen!

hørte at han var en eller annen kjent Rapper ellerno der borte,hakke hørt om han før nå nylig jeg heller.. spør du meg så er pimp my ride Uk tragisk. virker som de prøver og snakke helt likt som de på pimp my ride Usa,men så blir det bare slitsomt og høre på den engelske uttalen. bilene de "pimper" skal jeg ikke uttale meg om engang

Westwood er vel radio-mann. Det morsomste var da han sa "Holla". Han sier mye morro i Xzibit-kopiene hans. ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er en radio DJ ... som ingen liker

Noen. Var innpå ett britisk forum, hvor det var noen som snakket "US gansta språk". De digget ham :lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Pimp My Ride pimper dem jo bare bilene til loosers som bor i slummen. Hva skjer når de kommer hjem? De feite 20" chrome-hjulene er jo stjelt før vedkommende har fått første foten ut av bilen hjemme i innkjørselen.

Bilen rekker ikke så langt. Når kameraene blir avskrudd blir den solgt umiddelbart...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider