Omegamannen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 jeg digger Uk pimp my ride brutalt!:) holder på og le meg ihjel når jeg hører WestWood Fra westside begynner og dra Gangsta utale på ord og hopper rund og tar gangster hilsen på folka hahha ;) han er en gæren jævel hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hm. Jan Erik og "bevis" har jo minste felles multiplum i JÆVL* irriterende latter. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Beste med "pimp my ride norge" ville vært på slutten av programmet, når eieren skal kjøre og vise den til kompiser...Så blir den stoppa i teknisk kontroll, og avskilta på stedet. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det kunne vært moro å hørt om noen av bilene er ok enda egentlig. ingen av folka kunne jo å kjøre, kræsja å herja (prakt eksempelet var han fyren som hadde en 2003 mod toyota som var klar for høggern). de har jo ikke råd til å fikse bilene sine som de er, hvordan da ska de da få råd til et nytt 18" dekk feks? og som nevnt før her, bilene må jo bli ribba med en gang.. alle ser jo på programmet så alle vet jo at det er mye frakt i bilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 vagen skrev: Beste med "pimp my ride norge" ville vært på slutten av programmet, når eieren skal kjøre og vise den til kompiser...Så blir den stoppa i teknisk kontroll, og avskilta på stedet. hahaha, jeg kommer til å leve 14dager lengre etter denna latterkula :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Pimp My Ride Nord-Irland: http://videos.humpingfrog.com/14422/2006/04/pimp-my-ride-the-northern-irish-way.html :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Mistet all respekt for Westcoast Customs når de skulle reparere rusthull på VW bussen. Hvordan gjør vi det, jo vi tar en stykk aluminiums bit og pop-nagler den fast, og 1 kg sparkel over. Det holdt vel lenge tenker jeg, 2-3 mnd? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Polo Classic skrev: Mistet all respekt for Westcoast Customs når de skulle reparere rusthull på VW bussen. Hvordan gjør vi det, jo vi tar en stykk aluminiums bit og pop-nagler den fast, og 1 kg sparkel over. Det holdt vel lenge tenker jeg, 2-3 mnd? er med deg her altså! Bilene dem styler blir da heller aldri no fine, Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 tror det hadde blitt et litt for kostbart prosjekt her i lille norge egentlig... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 DCA skrev: tror det hadde blitt et litt for kostbart prosjekt her i lille norge egentlig... bedre da å lage en serie/dokumenter hvor man får være med å se på noen bygge en med krefter og stil, på kjente verksteder rundt om i landet! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 vagen skrev: Beste med "pimp my ride norge" ville vært på slutten av programmet, når eieren skal kjøre og vise den til kompiser...Så blir den stoppa i teknisk kontroll, og avskilta på stedet. Det er et interessant aspekt. Der man i USA kan bygge noe og sette det på veien, kan man i norge ikke sette på en vinge som er høyere enn bilen før det må gjøres endringer i papirer :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Naah, ikke helt med på den tanken om pimp my ride her til lands nei, greit, det er kult å se på den amerikanskje versjonen, men la det nå være med det.. Sånne ting blir litt for "fjortiss" for meg, kommer det der til norge, blir det vel samme ståhei som det ble av Fast And the furious filmene.. Nei, ta nå heller å smell sammen no plastikk på din egen bil.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Er ikke så glad i resultatene deres egentlig. De gjør jo ikke annet enn å slenge på en lakk, fikse litt på interiøret, legge inn noen syke gadgets der + noen felger, og thats it. De lakker ikke inni dørene eller under panseret engang! Sikker på at de ikke åpner panseret på de bilene der, har hvertfall aldri sett det på de episodene jeg har sett. Det som gjøres er at de lakker innsiden av dørene i svart med spray boks. Det blir bare feil! Greit nok, kult program å se på, men skal de først gjøre noe, så får de jaggu fikse på hele bilen. Er ikke kult å ha en utpimpa civic (den lavendelblå) med aluvinge, men ikkeno go i det hele tatt! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hadde ikke had så mye i mot det jeg.... hadde jo blitt mye mer stylig og hi-fi deler i sirkulasjon og det er jo positivt... Sett bort i fra det så skal det sies at ingen pimp my ride MOTHER F***ER hadde fått rørt noe jeg eier.... :nono: Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 tenk så fett om de kunne lagd en dokumentar om forberedelsene til forskjellige treff som er her i landet. vi hadde fått vært med bak kulissene i verkstedene som bygger de heftigste bilene, får en forsmak på hva vi får se på treffa til sommeren osv.. DET hadde vært verdt å betale for å se på ! TV2 og betaling for digitalt bakkenett kan brenne Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg