Gå til innhold

Pimp my ride NORGE

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kunne vært moro å hørt om noen av bilene er ok enda egentlig.

ingen av folka kunne jo å kjøre, kræsja å herja (prakt eksempelet var han fyren som hadde en 2003 mod toyota som var klar for høggern).

de har jo ikke råd til å fikse bilene sine som de er, hvordan da ska de da få råd til et nytt 18" dekk feks?

og som nevnt før her, bilene må jo bli ribba med en gang.. alle ser jo på programmet så alle vet jo at det er mye frakt i bilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet all respekt for Westcoast Customs når de skulle reparere rusthull på VW bussen. Hvordan gjør vi det, jo vi tar en stykk aluminiums bit og pop-nagler den fast, og 1 kg sparkel over. Det holdt vel lenge tenker jeg, 2-3 mnd?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet all respekt for Westcoast Customs når de skulle reparere rusthull på VW bussen. Hvordan gjør vi det, jo vi tar en stykk aluminiums bit og pop-nagler den fast, og 1 kg sparkel over. Det holdt vel lenge tenker jeg, 2-3 mnd?

er med deg her altså!

Bilene dem styler blir da heller aldri no fine,

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste med "pimp my ride norge" ville vært på slutten av programmet, når eieren skal kjøre og vise den til kompiser...Så blir den stoppa i teknisk kontroll, og avskilta på stedet.

Det er et interessant aspekt. Der man i USA kan bygge noe og sette det på veien, kan man i norge ikke sette på en vinge som er høyere enn bilen før det må gjøres endringer i papirer :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naah, ikke helt med på den tanken om pimp my ride her til lands nei, greit, det er kult å se på den amerikanskje versjonen, men la det nå være med det..

Sånne ting blir litt for "fjortiss" for meg, kommer det der til norge, blir det vel samme ståhei som det ble av Fast And the furious filmene..

Nei, ta nå heller å smell sammen no plastikk på din egen bil..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i resultatene deres egentlig. De gjør jo ikke annet enn å slenge på en lakk, fikse litt på interiøret, legge inn noen syke gadgets der + noen felger, og thats it. De lakker ikke inni dørene eller under panseret engang! Sikker på at de ikke åpner panseret på de bilene der, har hvertfall aldri sett det på de episodene jeg har sett. Det som gjøres er at de lakker innsiden av dørene i svart med spray boks. Det blir bare feil!

Greit nok, kult program å se på, men skal de først gjøre noe, så får de jaggu fikse på hele bilen. Er ikke kult å ha en utpimpa civic (den lavendelblå) med aluvinge, men ikkeno go i det hele tatt!

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke had så mye i mot det jeg.... hadde jo blitt mye mer stylig og hi-fi deler i sirkulasjon og det er jo positivt... Sett bort i fra det så skal det sies at ingen pimp my ride MOTHER F***ER hadde fått rørt noe jeg eier.... :nono:

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk så fett om de kunne lagd en dokumentar om forberedelsene til forskjellige treff som er her i landet. vi hadde fått vært med bak kulissene i verkstedene som bygger de heftigste bilene, får en forsmak på hva vi får se på treffa til sommeren osv.. DET hadde vært verdt å betale for å se på ! TV2 og betaling for digitalt bakkenett kan brenne

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider